21.03.2024 / 21:44
StoryEditor

Dino nieco przyhamowało. Wyniki sieci supermarketów za 2023 rok i tak są groźne dla konkurentów

Sklep Dino w Wałbrzychu (Shutterstock)
O 30 proc. więcej niż rok wcześniej, ale poniżej oczekiwań analityków – tak można podsumować wzrost przychodów ze sprzedaży Grupy Dino, która właśnie opublikowała wyniki finansowe za 2023 rok. Spółce zarządzającej siecią sklepów spożywczych udało się przekroczyć 25 mld zł przychodu.

Przychody Grupy Kapitałowej Dino Polska za 2023 rok wyniosły niemal 25,67 mld zł, o 30 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Jednostką dominującą w Grupie jest spółka Dino Polska, o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Państwowa inspekcja opublikowała przewodnik dla konsumentów "Jaja - co warto wiedzieć przed ich zakupem?". Trzeba przeczytać przed Wielkanocą!
Co trzeba wiedzieć o jajach? (Freepik)

Pod lupą Inspekcji znalazło się 96 sklepów w całej Polsce. Podczas kontroli, która odbyła się w 2024 roku, IJHARS sprawdziła oznakowanie 318 partii jaj (58 tys. szt.) i w przypadku 86 partii (27 proc.) zakwestionowała informacje oraz ich sposób przedstawienia.

Pod lupą Inspekcji znalazło się 96 sklepów w całej Polsce. Podczas kontroli, która odbyła się w 2024 roku, IJHARS sprawdziła oznakowanie 318 partii jaj (58 tys. szt.) i w przypa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 15:31
StoryEditor
Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025]
Paweł Ziębaczewski, prezes zarządu Grupy Mago S.A.

- Jesteśmy już gotowi na to, by proponować nowe modele biznesowe, jeśli chodzi o w pełni zautomatyzowane sklepy i witryny - zapewniał podczas kongresu Retail Trends 2025 Paweł Ziębaczewski, prezes Mago S.A. Przedstawiciel firmy dodał, że cały czas trwają testy nowych rozwiązań, które mają przyczynić się do udoskonalenia tego formatu.

Kongres Retail Trends 2025 obfitował w wiele arcyciekawych wydarzeń. Jednym z nich była debata pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 11:25