15.08.2024 / 13:02
StoryEditor

Detal do tuningu. Retailerzy muszą się nauczyć, jak lepiej wykorzystywać dane konsumenckie

Tomasz WoźniakTomasz Woźniak
Mężczyzna na zakupach (fot. Shutterstock)

Pierwsza połowa 2024 r. nie obeszła się z polskimi retailerami zbyt łaskawie. Dwie trzecie respondentów biorących udział w najnowszej edycji badania „Barometr Retail” określiło sytuację w branży jako „słabą” lub „przeciętną”, a za „bardzo dobrą” nie uznał jej nikt. Co może zmienić nastroje w handlu detalicznym, dając mu paliwo do wzrostów?

Dane pochodzące z ostatniego „Barometru Retail”, przygotowywanego cyklicznie specjalnie dla czytelników „Wiadomości Handlowych” przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2024 / 21:47
StoryEditor
Avia Go – sieć stacji Avia uruchomiła aplikację mobilną. Czy działa także w sklepach Spar Express?
Sieć Avia uruchomiła aplikację Avia Go

Spółka Unimot, do której należy sieć stacji paliw Avia, uruchomiła aplikację mobilną Avia Go. Pełni ona funkcję programu lojalnościowego, stworzonego głównie z myślą o stałych klientach stacji, którzy dzięki niej mogą skorzystać z rabatów i udogodnień.

Za każde tankowanie oraz zakupy zrobione m.in. w sklepach Spar na stacji paliw, użytkownicy Avia Go są nagradzani specjalnymi punktami, które następnie mogą wymienić na nagrody ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 11:10
StoryEditor
Inspekcja Handlowa skontrolowała parkingi i myjnie. Posypały się kary
Inspekcja Handlowa skontrolowała parkingi i myjnie (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

Podlegająca pod UOKiK Inspekcja Handlowa skontrolowała 84 parkingi i 125 myjni samochodowych prowadzonych łącznie przez 209 przedsiębiorców. Okazało się, że w niemal co czwartym przypadku nie zadbano o prawidłowe informowanie konsumentów o cenach świadczonych usług. Wśród głównych nieprawidłowości kontrolerzy wymieniają: brak cenników oraz niejednoznaczne lub nieczytelne ceny dla nadjeżdżających kierowców.

- Podstawowym prawem konsumenta jest prawo do informacji. Przedsiębiorca nie może utrudniać dostępu do cennika usług. Musi być on widoczny, niebudzący wątpliwości, jednoznaczny ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2024 13:04