29.08.2024 / 14:35
StoryEditor

Debiut giełdowy Żabki i Studenaca odłożony? „Ryzyko przesunięcia rośnie”

Żabka zadebiutuje na giełdzie jeszcze w tym roku? (Shutterstock)

Zdaniem ekspertów obecna sytuacja rynkowa – wysokie presje na marże i spadek rentowności biznesu – spowoduje, że planowane na jesień debiuty giełdowe sieci handlowych mogą zostać odłożone w czasie.

Ostatnie wyniki firm handlowych specjalizujących się w handlu spożywczym pokazały, że sytuacja na rynku nie jest łatwa. Biedronka pokazała dużo słabsze wyniki niż w poprzednich ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 12:25
StoryEditor
Personalizacja doświadczeń i analiza danych oparta na AI – trendy w budowaniu lojalności konsumentów w 2025 r.

Według danych z raportu Sparta Loyalty Report 2025, 74 proc. ankietowanych marketerów i sprzedawców uważa, że programy lojalnościowe budują pozytywny wizerunek marki. Konsumentów przyciągają przede wszystkim dobre oferty i promocje, jednak kluczem jest zapewnienie konsumentowi wyjątkowego doświadczenia zakupowego, które bierze pod uwagę jego indywidualne potrzeby. Nie sprawdzi się natomiast grywalizacja.

Raport powstał na podstawie wyników ankiet przeprowadzonych wśród marketerów i sprzedawców na całym świecie, w tym między innymi w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 08:30
StoryEditor
W sklepach coraz większa drożyzna - w październiku było o 5,4 proc. drożej niż rok wcześniej
Drożyzna w sklepach cały czas rośnie - podkreślają autorzy raportu za październik (fot. Shutterstock)

Na sklepowych półkach nadal drożyzna - z analizy ponad 86 tys. cen detalicznych wynika, że w październiku br. zakupy zdrożały średnio o 5,4 proc. rok do roku. W poprzednich miesiącach podwyżki nie przekraczały 5 proc.

W październikowym badaniu z 17 monitorowanych kategorii aż 16 znalazło się na plusie. Najbardziej podrożały warzywa, bo o 11,1 proc. rok do roku. Drugi dwucyfrowy wzrost zan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 22:49