01.04.2023 / 22:02
StoryEditor

Czy w niedzielę 2 kwietnia sklepy będą otwarte? Sprawdź, gdzie wybierzesz się na zakupy

Niedziele handlowe w 2023 roku. Kalendarium przy wejściu do sklepu Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Najbliższa niedziela to dzień, w którym wszystkie sklepy mogą funkcjonować normalnie, nie łamiąc przy tym ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele i święta. Wszystkie sieci handlowe powinny działać przez cały dzień, a dodatkowo zapewne będzie w nich duży ruch.

Placówki mogą być otwarte w niedzielę 2 kwietnia, bo umożliwia im to ustawowy zapis, który mówi o tym, że zakaz nie obowiązuje w niedzielę bezpośrednio poprzedzającą pierwsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:23
StoryEditor
Marcin Grossy, Netto Polska: Walka ceną ma swoje granice. W dzisiejszych czasach niezwykle ważne są dobre relacje z klientem [RETAIL TRENDS]
Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Jak się sprawdza koncept 4.0, które strefy są kluczowe dla Netto oraz o relacjach z pracownikami oraz klientami opowiadał podczas kongresu Retail Trends 2025 Marcin Grossy, dyrektor operacyjny w Netto Polska.

Koncept Netto 4.0 działa w około 60 sklepach, do końca roku będzie w nim ¼ placówek sieci, których obecnie jest 672. Logika zasad ułożenia będzie implementowana w sklepach bez w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 16:24
StoryEditor
Wolt i Revolut nawiązują współpracę. W tle są 3 miliony euro oszczędności
Wolt i Revolut nawiązują współpracę, co oznacza wymierne korzyści dla klientów (fot. Shutterstock)

Współpraca Wolt i Revolut przyniosła klientom w Europie już 3 miliony euro oszczędności. Subskrybenci zyskali nie tylko darmowe dostawy, ale także dostęp do ekskluzywnych zniżek, co sprawia, że codzienne zakupy i zamówienia z dowozem pod same drzwi stają się jeszcze bardziej opłacalne.

Wolt+, program subskrypcyjny oferujący darmowe dostawy z restauracji, sklepów spożywczych i punktów handlowych, od momentu swojego uruchomienia w 2021 roku pomógł klientom zaosz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 20:03