09.03.2024 / 01:17
StoryEditor

Czy polscy konsumenci będą chcieli nalewać perfumy do własnych pojemników? [WYNIKI BADANIA]

L‘Oréal rozwija ofertę sprzedaży perfum do własnych pojemników
Wyniki badania konsumenckiego dla L’Oréal wykazały, że konsumentki i konsumenci w Polsce chcą uzupełniać kosmetyki. W systemie refillowym już od lat istnieją mydła, żele i szampony, teraz przyszedł czas na kolejne produkty. Blisko połowa respondentów i respondentek deklaruje, że podoba im się idea uzupełniania flakonów po perfumach i kosmetyków do pielęgnacji. Główny powód? Cena.

Według badania agencji Minds&Roses, zleconego przez L’Oréal, konsumenci deklarują bardzo dużą otwartość na korzystanie z opakowań uzupełniających. 46 proc. badanych ma już doświ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2024 / 10:59
StoryEditor
Lidl podnosi wynagrodzenia pracownikom polskich sklepów i magazynów. Ile dyskonter wyda na podwyżki?
Zakupy w polskim sklepie Lidl wypadają korzystniej cenowo w porównaniu do Czech i Niemiec (shutterstock.com)

Lidl Polska zapowiedział, że podniesie wynagrodzenia pracownikom polskich sklepów i magazynów od stycznia 2025. Tylko w 2025 roku firma przeznaczy na podwyżki i stworzenie kolejnych miejsc pracy blisko 200 mln zł.

Lidl Polska już po raz kolejny podnosi płace pracownikom. Zespół firmy liczy aktualnie blisko 29 000 pracowników. Sieć w dalszym ciągu ma zamiar systematycznie zwiększać zatrudn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 18:00
StoryEditor
To koniec kodów EAN na opakowaniach? „Większość przejdzie na kody dwuwymiarowe” [WYWIAD]
Elżbieta Hałas, GS1 (fot. Gs1)

- Kod GS1 QR jednocześnie umożliwia sprzedaż oraz daje możliwości łączenia różnych źródeł informacji o produkcie i pokazywania ich kompleksowo. To ogromna szansa dla marek w promowaniu produktu i wypełnianiu wymogów nowych regulacji związanych z gospodarką cyrkularną - mówi Elżbieta Hałas, prezeska GS1 Polska.

Dyskusja o sztucznej inteligencji zdominuje rozmowy o roli technologii w biznesie w najbliższych latach?

Myślę, że tak. Sztuczna inteligencja bardzo szybko się rozwija, nawet ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:28