01.04.2019 / 12:21
StoryEditor

Czy nowe 500+ oznacza nową hossę w handlu? Zobacz, co sądzą eksperci

(fot. Elekes Andor/Wikimedia Commons, na licencji CC BY SA 4.0)
Podczas konwencji programowej PiS prezes partii rządzącej Jarosław Kaczyński zapowiedział rozszerzenie programu 500+ na pierwsze dziecko, a także „trzynastkę” dla emerytów. Do kieszeni konsumentów trafi dodatkowe 30 mld zł. Zapytaliśmy ekspertów, czy sieci handlowe, hurtowe i niezależni detaliści mogą cieszyć się z nadchodzącej handlowej hossy.

prof. Witold Orłowski, PwC: Bardziej od handlu zyskają restauratorzy

Wcale nie musi tak być, choć rzeczywiście duża grupa osób będzie wydawać dodatkowe środki na bieżące potrze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 08:20
StoryEditor
Które pokolenie Polaków najbardziej boi się inflacji, a które wojny? Wyniki tego badania mogą zaskakiwać
Z najnowszego badania Startegy& wynika, że aż 2/3 Polaków uznaje wzrost za największe zagrożenie najbliższych 12 miesięcy (fot. Shutterstock) 
Czego boją się Polacy? Odpowiedź na to pytanie po części zależy od wieku konsumentów. Zarówno dla pokolenia Z, Millenialsów, jak i pokolenia X wspólny jest natomiast duży lęk przed inflacją.

Dwie trzecie Polaków (66 proc.) za największe zagrożenie mogące mieć wpływ na sytuację w kraju w ciągu najbliższych 12 miesięcy uznaje inflację. Plasuje ją to na pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 14:51
StoryEditor
Biedronka w ofensywie. W ciągu tygodnia uruchomiła ponad 20 nowych lub wyremontowanych sklepów
Biedronka w najnowszym standardzie (mat. prasowe)
Biedronka w pierwszym tygodniu kalendarzowego lata otworzyła 12 nowych i 9 zmodernizowanych sklepów. Są zlokalizowane zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miasteczkach, a nawet wsiach.

Ostatni tydzień czerwca był gorący w Biedronce. Do listy sklepów sieci dołączyły nowe placówki zlokalizowane w pięciu województwach: kujawsko-pomorskim, lubelskim, mazowieck...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 13:30