24.05.2021 / 09:32
StoryEditor

Cleannin Partnership Summit by York – dowiedz się więcej o potencjale kategorii akcesoriów do sprzątania

Ile jesteśmy w stanie zapłacić za dobrej jakości akcesoria do sprzątania, co oznacza trend eko dla współczesnych konsumentów – na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas międzynarodowej konferencji „Cleannin Partnership Summit by York”.

Branża akcesoriów do sprzątania przeżywa rozkwit. Na rynku znajdziemy wiele pomocnych narzędzi, które ułatwiają tę czynność. Dla detalistów ważne jest zatem wyróżnić się ze swoją ofertą dobierając odpowiedni asortyment. 

Pomóc w tym mogą badania konsumenckie, które zostaną przedstawione podczas zbliżającego się wydarzenia „Cleannin Partnership Summit by York” 9 czerwca 2021 roku. Konferencja będzie miała charakter międzynarodowy. 

Osobom, które zarejestrują się na event (https://york.eco/) zostanie udostępniony raport pokazujący stosunek konsumentów do kategorii akcesoriów służących do utrzymania czystości. 
Raport szeroko omawia m.in. aspekt ekologii (pochodzenie surowców wykorzystywanych przy produkcji) na tle sytuacji epidemiologicznej. Pandemia zmieniła i nadal zmienia nasze nawyki mocno wpływając na zachowania konsumenckie. 

Wnioski zawarte w raporcie zostały wyciągnięte na podstawie badania konsumentów przeprowadzonych w trzech krajach – w Polsce, Niemczech i Rosji. Według respondentów naturalny surowiec to główny wyznacznik ekologicznych produktów. Osoby badane uznały także za ekologiczne produkty to te, które można długo używać. Dodatkowo we wszystkich badanych krajach widać podobną skłonność (około 60 proc.) do zapłacenia wyższej ceny za akcesoria z takich materiałów. O tym jakie znaczenie ma trend wykorzystania naturalnych surowców i ergonomii oraz ceny końcowej produktu opowiedzą prelegenci podczas czerwcowego spotkania. Będą to przedstawiciele świata nauki i biznesu. 

W programie jest też debata, w której poruszone zostaną kluczowe zagadnienia dla branży. Eksperci odpowiedzą także na pytania jak tę wiedzę wykorzystać w biznesie, jak zarządzać kategorią produktową w sklepie i odpowiednio reagować na nowości rynkowe.Patronem medialnym konferencji jest Wydawnictwo Gospodarcze, do którego należą tytuły Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne. 

16. listopad 2024 11:19