10.08.2018 / 16:11
StoryEditor

Zielone Arkady rozwijają ofertę

(fot. mat. prasowe)
Zielone Arkady poszerzają ofertę z segmentu mody dziecięcej i młodzieżowej – do grona najemców największego centrum handlowego w województwie kujawsko-pomorskim dołączył salon Ninos.

Nowo otwarty sklep jako jedyny w Bydgoszczy oferuje odzież hiszpańskiej marki Mayoral, która od ponad 75 lat jest jednym z liderów w sektorze mody dziecięcej.

- Różn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 17:21
StoryEditor
Dariusz Sinkiewicz, dyrektor w Lagardère Travel Retail prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Doświadczony menedżer weźmie udział w debacie rysującej przyszłość handlu
Dariusz Sinkiewicz, CEO ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail, prelegentem na kongresie Retail Trends 2025 (fot. materiały prasowe)

Dariusz Sinkiewicz, CEO ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail, opowie o trendach, które będą napędzać zmiany w handlu detalicznym. Zrobi to podczas specjalnej debaty na scenie “Future of retail” w trakcie tegorocznej edycji kongresu Retail Trends.

Dariusz Sinkiewicz to doświadczony menedżer od ćwierćwiecza zawodowo związany z sektorem handlu. Od 2001 r. pracuje w firmie Lagardère Travel Retail, będącej globalnym lid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 09:39
StoryEditor
Carrefour rozwija q-commerce. Kurierzy Pyszne.pl dostarczają zamówienia już z ponad 90 sklepów sieci
Na zdj. kurier Pyszne.pl (fot. mat. prasowe)

W październiku ub.r. Carrefour i Pyszne.pl ogłosiły strategiczną współpracę. Teraz podsumowują pierwsze miesiące wspólnego projektu, który wystartował w Warszawie, ale szybko został rozszerzony. Dziś sprzedaż w modelu q-commerce realizowana już z ponad 90 sklepów Carrefoura w 23 miastach.

- Partnerstwo Carrefour Polska z Pyszne.pl to jeden z filarów wzrostu polskiego rynku q-commerce. Jak pokazują pierwsze 3 miesiące naszej współpracy, Polacy chcą mieć możliw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 06:48