24.10.2022 / 15:03
StoryEditor

Właściciele Forpepe House budują nową sieć sklepów. Pierwsze placówki pod szyldem Gudi Home zostaną otwarte już w listopadzie

Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudie Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudi Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudi Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Forpepe House to istniejąca na rynku od 10 lat sieć wielkopowierzchniowych sklepów z szeroką ofertą artykułów przemysłowych w atrakcyjnych cenach. Jej właściciele uznali, że przyszedł czas na nową markę. Czym ma się ona charakteryzować? 

Gudi Home to dyskontowy koncept stworzony, by uzupełnić tenant mix dużych centrów handlowych. Asortyment placówek pod tym szyldem, podobnie jak w przypadku sklepów Forpe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 16:53
StoryEditor
Czy jesteśmy zmuszeni do wyboru między ekologią a ekonomią? Eksperci przeanalizowali wpływ Zielonego Ładu na produkcję żywności [ANALITYCY]
Eksperci Credit Agricole przeanalizowali trzy możliwości wprowadzenia Zielonego Ładu (fot. Justyna Czupryniak/canva)

Unijny Zielony Ład to jeden z najbardziej ambitnych projektów ekologicznych ostatnich lat. Jest również jednym z najmocniej krytykowanych projektów UE. Eksperci Credit Agricole przeanalizowali jak Zielony Ład wpłynie na produkcję żywności, jej ceny i bezpieczeństwo żywnościowe Europy. Przedstawili również trzy scenariusze tego, jak projekt może być implementowany.

Celem Zielonego Ładu jest transformacja gospodarki, tak aby do 2050 roku UE osiągnęła neutralność klimatyczną. Jednak rolnictwo, jako sektor szczególnie narażony na zmiany regul...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 15:56
StoryEditor
Auchan oszalał! Na stacjach sieci można zatankować najtańszą benzynę na rynku. Ile liczą za litr 95-tki?
Sklep Auchan na stacji paliw BP

Jedynie 5,65 zł za litr benzyny 95-oktanowej zapłacą kierowcy, którzy postanowią zatankować na stacjach Auchan Hyperoil, działających przy hipermarketach sieci Auchan. To jak zapewnia operator paliwo w najniższej cenie na rynku.

Od 21 marca br. do końca miesiąca kierowcy mogą tankować na stacjach Auchan Hyperoil najtańsze paliwo na polskim rynku. Klienci mają okazję kupić benzynę 95-oktanową jedynie za ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 07:59