24.10.2022 / 15:03
StoryEditor

Właściciele Forpepe House budują nową sieć sklepów. Pierwsze placówki pod szyldem Gudi Home zostaną otwarte już w listopadzie

Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudie Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudi Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Sklep Gudi Home w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Tak mają wyglądać sklepy nowej sieci Gudi Home, z których pierwszy zostanie otwarty 3 listopada br. Galerii Północnej w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Forpepe House to istniejąca na rynku od 10 lat sieć wielkopowierzchniowych sklepów z szeroką ofertą artykułów przemysłowych w atrakcyjnych cenach. Jej właściciele uznali, że przyszedł czas na nową markę. Czym ma się ona charakteryzować? 

Gudi Home to dyskontowy koncept stworzony, by uzupełnić tenant mix dużych centrów handlowych. Asortyment placówek pod tym szyldem, podobnie jak w przypadku sklepów Forpe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 11:50
StoryEditor
Pułapki systemu kaucyjnego. Ekspert wskazuje nieścisłości
Recyklomat (fot. Shutterstock)

Nowelizacja ustawy o systemie kaucyjnym czeka na podpis prezydenta. Marek Przybylski doradca podatkowy i radca prawny z firmy MDDP zwraca uwagę na kilka nieścisłości w ustawie, które mogą generować problem.

Po wielu dyskusjach, głosowaniach, proponowanych zmianach i odrzuceniach poprawek projekt nowelizacji ustawy o systemie kaucyjnym trafił niedawno na biurko prezydenta Andrzeja D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 13:54
StoryEditor
Auchan mocno inwestuje w rozwój oferty marek własnych. Na jaki brand sieć stawia najmocniej?
Marka własna Pewni Dobrego od Auchan Polska

Auchan Polska pracuje nad rozwojem marki własnej Pewni Dobrego, której produkty wytwarzane są przez 71 producentów, w tym przez wiele firm lokalnych. Firma podkreśla, że jest to „unikatowa dopasowana do różnych smaków i oczekiwań marka”, która obejmuje obecnie już ponad 213 kategorii jakościowych produktów.

Radosław Dac, Dyrektor Produktów Auchan Retail Polska wskazuje, że sieć stale poszerza asortyment marki Pewni Dobrego, który ma być odpowiedzią na nowe trendy i oczekiwania dzis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 14:18