20.12.2020 / 09:08
StoryEditor

Trei otwiera kolejne dwa parki handlowe w Polsce. Operatorami spożywczymi Biedronka i Netto

Vendo Park w Łukowie (mat. prasowe)
W tym tygodniu deweloper Trei Real Estate Poland oddał do użytku na Pomorzu i Lubelszczyźnie dwa obiekty w ramach sieci Vendo Park. Łuków i Władysławowo to po Jaworze, Płocku, Solcu Kujawskim i Częstochowie kolejne nowe rynki, na których uruchomił swoje parki handlowe.

Firma zrealizowała tym samym plan dostarczenia sześciu obiektów w 2020 roku. Deweloper zarządza dziś portfelem 21 Vendo Parków. Trwa realizacja kolejnego projektu w Zielonce, a ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 14:53
StoryEditor
Technologia kontra marnotrawstwo. Jak innowacyjne opakowania mogą uratować żywność?
Technologia kontra marnotrawstwo. Jak innowacyjne opakowania mogą uratować żywność? (fot. Sebastian Rennack)

Według najnowszego raportu ONZ "UNEP Food Waste Index Report 2024", aż jedna piąta produkowanej na świecie żywności trafia do kosza. To równowartość miliarda posiłków rocznie, podczas gdy 783 miliony ludzi zmaga się z głodem, a co trzecia osoba na świecie doświadcza braku bezpieczeństwa żywnościowego.

Skala strat jest ogromna – wynoszą one niemal bilion dolarów rocznie i generują od 8 do 10 proc. globalnej emisji gazów cieplarnianych. To prawie pięciokrotnie więcej niż cały s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 08:46
StoryEditor
Meghan, księżna Sussex, wprowadza na rynek nową markę, pod którą będzie oferować... dżemy
Księżna Meghan wraz z księciem Harry‘m zdecydowali się działać na własną rękę. Księżna rozwija więc działalność biznesową. Będzie sprzedawać... dżemy (fot. media społecznościowe)

Księżna próbuje swoich sił w biznesie. Ogłosiła właśnie powstanie nowej marki lifestylowej. Pod logiem As Ever oferować będzie m.in… dżemy.

Księżna Meghan wygasza swoją dotychczasową markę American Riviera Orchard, która jest odniesieniem do części Kalifornii w USA, w której mieszka z księciem Harrym. Jak powiedzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 18:55