04.01.2021 / 09:14
StoryEditor

Sieci modowe silnie dotknięte pandemią. W 2021 roku ubędzie sklepów stacjonarnych

Zamknięte sklepy odzieżowe w centrum handlowym Blue City w Warszawie podczas pandemii COVID-19 (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Niektóre sieci sklepów z odzieżą i obuwiem pandemia wzmocniła i czują się dobrze przygotowane na wyzwania w 2021 r. Jednak branża jako całość mocno odczuła pandemię, przede wszystkim administracyjne zamykanie galerii handlowych. Przychody firm modowych, notowanych na GPW, w ciągu trzech kwartałów spadły średnio o 10 proc. – wyliczyła „Rzeczpospolita”.

Firma obuwnicza CCC wychodzi z pandemii wzmocniona i jest dobrze przygotowana do działalności w 2021 r. Prezes Marcin Czyczerski w odpowiedzi na pytania „Rz” wyjaśnia, że priory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 12:14
StoryEditor
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera?
Lidl wkracza na WhatsAppa! Co zyskają na tym klienci dyskontera? (fot. Sebastian Rennack)

Lidl Polska wprowadza nowe rozwiązanie w zakresie komunikacji z klientami. Jak tłumaczy sieć, to odpowiedź sieci na rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące wygody i dostępu do informacji zakupowych. Co to oznacza dla klientów?

Od teraz użytkownicy mogą otrzymywać najnowsze gazetki promocyjne bezpośrednio na WhatsAppie. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą w każdej chwili sprawdzić aktualne oferty, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 09:14
StoryEditor
Sojusz liderów. Usługa InPost Pay jest dostępna w aplikacji mobilnej Media Expert
InPost Pay w aplikacji Media Expert (mat. prasowe)

Usługa InPost Pay ma już 7,5 mln użytkowników i została wprowadzona przez ponad 1 600 sprzedawców. Pierwszym sklepem internetowym, który wprowadził ją do swojej aplikacji mobilnej, jest sieć Media Expert.

InPost Pay to unikalne rozwiązanie na polskim rynku, łączące płatności za zakupy i dostawę w jednym miejscu. Nasza usługa ma już ponad 7,5 milionów użytkowników – współpracu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:44