18.08.2022 / 20:30
StoryEditor

Ruszył pierwszy Vendo Park w województwie świętokrzyskim. W planach co najmniej sześć kolejnych obiektów pod tym szyldem

Vendo Park w Skarżysku-Kamiennej jest 31. obiektem tej sieci w Polsce (fot. materiały prasowe)
Firma Trei Real Estate Poland otworzyła 31. park handlowy w naszym kraju. Obiekt zlokalizowany w Skarżysku-Kamiennej ma niespełna 8 tys. mkw. powierzchni i jest już w pełni skomercjalizowany, a roi się w nim od dyskontów. 

Budowa wspomnianego Vendo Parku (pierwszego w woj. świętokrzyskim) rozpoczęła się w listopadzie 2021 r. na działce o powierzchni ponad 4,4 ha zlokalizowanej przy ul. Krakow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 13:58
StoryEditor
Największe sieci handlowe obawiają się chaosu przy wdrażaniu systemu kaucyjnego. Ostrzegają przed kuriozalnymi sytuacjami w sklepach
Butelkomat w sklepie sieci Biedronka w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Butelkomaty stojące w sklepach nie będą przyjmować większości butelek, a sfrustrowani klienci będą wyładowywać swoją złość na kasjerach - tak w praktyce będą wyglądały pierwsze miesiące 2025 r., ostrzega Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, skupiająca największe, zagraniczne sieci handlowe. POHiD wciąż ma nadzieję, że uda się opóźnić start systemu kaucyjnego, co dałoby więcej czasu przedsiębiorcom na przygotowanie się do funkcjonowania w nowej rzeczywistości.

Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz wskazuje, że "branża handlowa z niepokojem przyjmuje projekt ustawy dot. systemu kaucyjnego", a obawy te t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 09:45
StoryEditor
H&M zamyka swój internetowy sklep outletowy Afound
H&M zamknie sklep internetowy Afound (Shutterstock)

Nie widzimy wystarczającego popytu – poinformowała Grupa H&M w swoim komunikacie o zamknięciu platformy Afound. Sklep miał oferować nie tylko marki należące do Grupy. Odzieżowa spółka, która chciała pełnić rolę pośrednika w sprzedaży outletowej, nie znalazła wystarczającej liczby kontrahentów wśród firm z branży.

Afound, wyprzedażowy e-commerce, który oferował zarówno marki H&M, jak i miał pozyskiwać produkty od innych detalistów, zakończy działalność po sześciu latach.

Mar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 23:38