19.03.2022 / 10:07
StoryEditor

Rośnie podaż powierzchni handlowej. Inwestorzy celują w mniejsze miejscowości [DANE]

W zeszłym roku powstało w Polsce ponad 330 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej, a łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych na koniec 2021 roku wzrosły do ponad 12,3 mln mkw. Wzrosło też nasycenie metrażem w przeliczeniu na tysiąc mieszkańców. Rozwój widać zwłaszcza w mniejszych miejscowościach.

Jak wynika z danych Colliers International nasycenie powierzchnią handlową wzrosło do 320 mkw. na tysiąc mieszkańców, przy czym najwyższe wzrosty odnotowano w miastach o demogr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.01.2025 / 14:14
StoryEditor
Pojawił się nowy gracz na rynku dyskontów niespożywczych. Primark otwiera pierwszy samodzielny sklep z artykułami do domu
Pojawił się nowy gracz na rynku dyskontów niespożywczych. Primark otwiera pierwszy samodzielny sklep z artykułami do domu (Shutterstock)

Primark, znana sieć sklepów odzieżowych i artykułów gospodarstwa domowego, potwierdziła otwarcie swojego pierwszego samodzielnego sklepu z artykułami do domu. Placówka o powierzchni ponad 800 m kw. zostanie uruchomiona w marcu w centrum Belfastu, w budynku Fountain House.

W nowym sklepie Primark Home klienci znajdą szeroką gamę produktów, w tym pościel, ręczniki oraz ceramikę. Jak podaje firma, decyzja o otwarciu tej placówki jest odpowiedzią na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 13:02
StoryEditor
Jak wyglądają wynagrodzenia w Netto po noworocznych podwyżkach?
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Sieci handlowe zaciekle walczą o portfele klientów. Muszą też stoczyć jeszcze jeden bój: o zdobycie a potem utrzymanie przy sobie pracownika. Tu kartą przetargową jest wysokość zarobków. Sprawdzamy, jak na tym tle wypada mająca szerokie plany rozwojowe sieć Netto.

Zgodnie z ogłoszoną w październiku 2024 r. strategią sieć Netto dąży do osiągnięcia 1000 sklepów do końca 2028 r. w naszym kraju. To oznacza dynamiczny rozwój organic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:22