29.12.2021 / 10:30
StoryEditor

Przyszłość sektora handlowego w najbliższych miesiącach wygląda optymistycznie

Na zdj. park handlowy Stop Shop Lublin (fot. mat. prasowe)
- Choć dla sektora zawsze kluczowa jest końcówka roku, już teraz wiadomo, że dobrze poradził sobie z kolejnymi dwunastoma miesiącami pod znakiem Covid-19 - ocenia Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE, w podsumowaniu bieżącego roku. Podkreśla przy tym, że pandemiczny eksperyment, z którym mieliśmy do czynienia w 2020 roku, nauczył inwestorów, najemców i zarządców bycia w ciągłej zmianie, dopasowywania się do nagłych lockdownów i idących za nimi zmian w zachowaniu konsumentów.

Frątczak podkreśla, że optymistycznym zjawiskiem, które powszechnie obserwowaliśmy w 2021 roku, jest szybki powrót klientów do obiektów handlowych po lockdownach. Szczepienia or...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 10:44
StoryEditor
Zmiana „liderów drożyzny” w sklepach. Obecnie słodycze i owoce najbardziej drenują portfele Polaków
ceny w sklepach znów poszły w górę. Kiedy to się skończy? (fot. MondayNews)

Według analizy blisko 77 tys. cen w styczniu br. w sklepach było drożej średnio o 5,9 proc. niż rok wcześniej. Eksperci komentujący te dane twierdzą, że proces podwyżek cen w sklepach może jeszcze potrwać przez kilka najbliższych miesięcy.

Z najnowszej edycji raportu pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, autorstwa UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito wynika, że w styczniu br. codzienne zakupy zdrożały średni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 18:15
StoryEditor
Gigantyczna inwestycja właściciela Lidla i Kauflandu w produkcję żywności. Jakie kategorie chce rozwijać Grupa Schwarz?
Gigantyczna inwestycja właściciela Lidla i Kauflandu w produkcję żywności. Grupa Schwarz rozwija produkcję żywności (fot. Shutterstock)

Grupa Schwarz, do której należą sieci Lidl i Kaufland, ogłosiła ogromną inwestycję w produkcję pieczywa. Firma planuje rozbudowę swojej piekarni przemysłowej Bonback w Halle, przeznaczając na ten cel ponad 300 mln euro. Inwestycja ma pozwolić na zwiększenie skali produkcji i stworzenie ponad 400 nowych miejsc pracy.

Rozbudowa należącej do Grupy Schwarz piekarni obejmie kilka kluczowych elementów. Powstanie nowy, dwupoziomowy budynek produkcyjny, który pomieści dodatkowe linie piekarnicze. D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:00