06.09.2021 / 10:43
StoryEditor

Parki handlowe Stop Shop skomercjalizowane w 100 proc. Nowe umowy z dwiema sieciami dyskontów

Na zdj. park handlowy Stop Shop Lublin (fot. mat. prasowe)
Należących do Immofinanz 10 polskich parków handlowych Stop Shop jest już skomercjalizowanych w 100 proc. W ostatnim czasie zawarte zostały cztery nowe umowy, w ramach których wynajęto łącznie prawie 4,4 tys. mkw. w parkach w Lublinie, Włocławku i Mławie.

W trzecim kwartale br. tenant-mix wzmocniły już VIVE Profit (Stop Sshop Lublin), dyskonty Action (Stop Shop Włocławek) oraz Outlet Nextiero (Stop Shop Lublin). Natomiast we wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 21:52
StoryEditor
Seks, banany i inne kwiatki. Jakich produktów Glovo dostarczyło najwięcej zamawiającym w 2024 r.?
Na zdj. kurier Glovo w Gdańsku (fot. PaulSat/Shutterstock)

W mijającym roku Polacy chętnie sięgali po produkty codziennego użytku, ale także coraz odważniej eksplorowali mniej typowe kategorie, takie jak artykuły z sex shopów czy produkty do domu – wynika z badania przeprowadzonego przez Glovo w ramach raportu „Glovo Delivered 2024”. Okazuje się, że Polacy chcą zamawiać szybko i otrzymywać produkty ekspresowo, nie tylko pizzę czy zakupy spożywcze, ale również drapak dla kota lub spieniacz do mleka.

Dzięki badaniu „Glovo Delivered 2024" możemy poznać preferencje jedzeniowe i zakupowe Polaków i najciekawsze dane związane z zamawianiem jedzenia oraz innych produktów. Dzięki t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 08:43
StoryEditor
Największe centrum handlowe w Katowicach sprzedane. Wartość transakcji to aż 1,7 mld zł!
Silesia City Center w Katowicach (fot. mat. prasowe)

Aż 405 mln euro, czyli ponad 1,7 mld zł wyłoży NEPI Rockcastle, aby przejąć centrum handlowe Silesia City Center w Katowicach. Sprzedającymi byli Allianz, Kamsa Luxco oraz Cura.

Silesia City Center to galeria handlowe z ponad 88,4 tys. mkw. powierzchni najmu brutto (GLA). Operatorem spożywczym obiektu jest Kaufland. W centrum działają również sklepy m....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. grudzień 2024 13:35