09.08.2024 / 09:33
StoryEditor

Parki handlowe rosną jak grzyby po deszczu, galerie odwrotnie – coraz częściej trafiają do rozbiórki [DANE]

Galeria Malta w Poznaniu to jeden z dużych obiektów handlowych, które zostaną rozebrane. W jego miejscu najprawdopodobniej powstaną mieszkania (fot. Shutterstock)

Drugi kwartał roku przyniósł 135 tys. mkw. dodatkowej nowoczesnej powierzchni handlowej – wynika z danych BNP Paribas Real Estate Poland. Najwięcej przybyło jej w parkach handlowych. Jednocześnie nasila się trend wyburzania galerii handlowych, na których miejscu wyrastają budynki mieszkalne oraz biurowce.

Większa podaż nowoczesnej powierzchni handlowej nad Wisłą to zasługa zarówno otwarcia nowych obiektów, jak i rozbudowy obiektów już istniejących. W otwarciach, których w sumie w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2024 / 20:15
StoryEditor
InPost chce zarabiać na systemie kaucyjnym. Firma zapowiada, że chce zdobyć znaczący udział w rynku. W jaki sposób?
Paczkomat InPost (fot. Łukasz Rawa,wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa InPost we współpracy z siecią Carrefour i firmą PolKa, rozpoczyna testy systemu kaucyjnego. InPost dostarczy maszyny RVM (Reverse Vending Machines) oraz opiekę logistyczną pierwszej mili. Testy będą prowadzone na szeroką skalę. Firma ma ambitne plany rozwoju związane z uruchomieniem systemu kaucyjnego w Polsce.

W pilotażu projektu weźmie udział 36 lokalizacji i 40 maszyn. Partnerami testu są Carrefour Polska i operator systemu kaucyjnego PolKa – Polska Kaucja, który ma zezwol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2024 / 13:35
StoryEditor
Polski gin chce podbić największy rynek światowego ginu. Jak marka Heritage chce zdobyć Wielką Brytanię
Heritage Magnolia Gin (fot. Good Gin Company)

Heritage Magnolia Gin, marka należąca do rodzinnej firmy Good Gin Company ze Szczecina, osiągnęła kolejny milowy krok w rozwoju. Jako pierwszy polski gin rzemieślniczy wyłamuje drzwi do jednego z najważniejszych rynków alkoholowych na świecie, czyli Wielkiej Brytanii.

Istniejąca od 2012 r. marka Heritage Magnolia Gin znalazła się w ofercie brytyjskiego dystrybutora United Drinks, który będzie pracował nad rozwojem oferty na rynku bryty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. sierpień 2024 09:41