16.05.2023 / 12:44
StoryEditor

Mocny wzrost obrotów najemców w centrach handlowych. Są nowe dane PRCH

Czego obawiają się właściciele sklepów w galeriach handlowych?
Według Polskiej Rady Centrów Handlowych, obroty najemców w galeriach w lutym 2023 r. (najnowsze udostępnione dane) były wyższe o 28 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej. Trzeba jednak uważać na bazę porównawczą. Najwyższe wzrosty odnotowano w największych centrach handlowych, czyli takich o powierzchni przekraczającej 60 tys. mkw. - tam wzrost obrotów sięgnął w lutym nawet 30,5 proc.

Z udostępnionych przez PRCH danych wynika, że w obiektach o powierzchni między 40 tys. a 60 tys. mkw. obroty podskoczyły o 27,7 proc. Generalnie im mniejsze centrum handlowe, t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 11:28
StoryEditor
Polska Hellena przelicytowała Coca-Colę. Świąteczna lokomotywa oranżady bije na głowę ciężarówkę Coca-Coli. Kiedy rusza w trasę?
Wyjątkowa lokomotywa w barwach Oranżady Hellena wyruszyła w trasę po polskich miastach

15 listopada w dwumiesięczną podróż wyruszyła czerwona świąteczna lokomotywa, ozdobiona motywami świątecznymi i logotypami Oranżady Hellena - marki należącej do grupy Collian.

“Oranżadowa lokomotywa” - jak prezentuje swój najnowszy projekt marketingowy na portalu LinkedIn polska grupa Collian, nasuwaja skojarzenia ze świątecznymi ciężarówkami z napoja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 10:05
StoryEditor
Amazon chce walczyć o klientów z Temu i Shein - uruchomił tani sklep Haul
Landing page Haula przypomina Shein i Temu nie tylko pod względem oferty i cen, ale też projektu

Amazon uruchomił sklep Haul, gdzie nacisk położony jest na sprzedaż tanich produktów - zupełnie jak w przypadku chińskich platform Temu i Shein. Haul jest skierowany jest do klientów, poszukujących “niewiarygodnych okazji i szalonych niskich cen”.

Amazon Haul jest odpowiedzią amerykańskiego giganta e-commerce na popularne chińskie platformy zakupowe, słynące z niskich cen. Haul jest obecnie dostępny wyłącznie jako aplikac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 15:21