11.10.2022 / 16:33
StoryEditor

Miasta rewitalizują historyczne obiekty. Ogrody Ulricha przykładem współpracy urbanistów z branżą handlową

Ogrody Ulricha (wiadomoscihandlowe.pl)
– Nikt inny nie potrafi tak zaprojektować przestrzeni publicznej jak specjaliści projektujący centra handlowe. Potrafią to zrobić w taki sposób, że jest najbardziej przyjazna społeczeństwu, bo adresowana jest do wielu użytkowników – powiedział Michał Olszewski, zastępca prezydenta Warszawy, zajmujący się m.in. sprawami z zakresu architektury i zagospodarowania przestrzennego podczas konferencji z okazji otwarcia Ogrodów Ulricha na warszawskiej Woli. Otwierają się one dla gości 12 października. 

Michał Olszewski zaznaczył, że dokładnie rok temu opublikowano dane dotyczące tego jak wygląda stołeczna struktura przestrzenna. 

– Zwróciliśmy uwagę na to, że w stolic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 09:58
StoryEditor
KiK rzuca wyzwanie Pepco i modernizuje sklepy na potęgę. W placówkach w Polsce wdrażany jest koncept Dynamics 2.0
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
KiK w koncepcie Dynamics 2.0 (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe/kajetan Mazur Fotografia
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
KiK w koncepcie Dynamics 2.0 (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe/kajetan Mazur Fotografia
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
KiK w koncepcie Dynamics 2.0 (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe/kajetan Mazur Fotografia
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
KiK w koncepcie Dynamics 2.0 (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe/kajetan Mazur Fotografia
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)

W ubiegłym roku sieć KiK zmodernizowała niemal co czwarty sklep w Polsce. To proces, który rozpoczął się wiosną 2024 r., gdy marka zaprezentowała nowy koncept placówki handlowej, ochrzczony mianem Dynamics 2.0 - dedykowany wszystkim nowym salonom, ale też sukcesywnie wdrażany w starszych placówkach obecnych na naszym rynku.

"Nowa koncepcja aranżacyjna jest kontynuacją wcześniejszego konceptu Dynamics. Jej celem jest jeszcze lepsza ekspozycja towarów i oznakowanie stref tematycznych, tak aby były in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 12:17
StoryEditor
W 2025 r. Grupa Empik planuje zbliżyć się do liczby 400 salonów i mocno rozwijać ofertę produktową w ponad 20 kategoriach
Empik podsumowuje czwarty kwartał 2024. Jak rozwinęły się poszczególne kanały grupy? (fot. mareriały prasowe)

Grupa Empik zamknęła czwarty kwartał 2024 roku z imponującymi wynikami we wszystkich kanałach sprzedaży. Platforma empik.com umocniła swoją pozycję w czołówce polskiego e-commerce, zajmując czwarte miejsce w rankingu Mediapanel (grudzień 2024) i osiągając niemal 11 mln realnych użytkowników miesięcznie.

Empik Marketplace, kluczowy motor wzrostu spółki, odnotował 80 proc. wzrost sprzedaży w grudniu 2024 roku w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. W czwartym kwar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 01:07