13.05.2024 / 17:11
StoryEditor

Marywilska 44. Priorytetem jest jak najszybsze przystąpienie do odbudowy obiektu

Pożar w centrum handlowym Marywilska 44 (fot. Straż Pożarna)
Spółka Marywilska 44 wystosowała oświadczenie po pożarze w centrum handlowym. "Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe działania, aby przywrócić funkcjonowanie obiektu jak najszybciej" – informuje firma.

Marywilska 44 opublikowała komunikat, w którym wyraża głębokie ubolewanie w związku z tragicznym pożarem, który miał miejsce centrum handlowym.

"To niewyobrażalna tragedia, która dotknęła nie tylko nas, ale przede wszystkim tysiące osób, które straciły swoje miejsca pracy, jedyne źródło utrzymania swoich rodzin, a niejednokrotnie dorobek całego  życia" – czytamy w oświadczeniu.

"Zapewniamy, że podejmiemy wszelkie możliwe działania, aby przywrócić funkcjonowanie obiektu jak najszybciej" – zapewnia spółka.

Co było przyczyną pożaru na Marywilskiej 44?

Na miejscu nadal trwają prace służb, których celem jest ustalenie przyczyny pożaru. Obiekt jest zabezpieczony i zamknięty przez Państwową Straż Pożarną i Służby.

"Nasza współpraca z wszystkimi zaangażowanymi w proces instytucjami w tym zakresie jest pełna od pierwszych minut tragedii. Udzielamy wszelkiego potrzebnego wsparcia aby rzetelnie zbadać przyczyny i przebieg pożaru" – podkreślają przedstawiciele spółki Marywilska 44.

"Naszym priorytetem w tej chwili jest jak najszybsze przystąpienie do odbudowy obiektu. Ten scenariusz możliwy jest do realizacji przy pełnym zaangażowaniu nie tylko spółki, ale i wszelkich instytucji i organów administracji, w których gestii leżą kluczowe decyzje w procesie odbudowy" – zaznaczają.

"Jesteśmy wdzięczni za wyrazy wsparcia i solidarności, jakie płyną do nas i naszych najemców. Prosimy o dalsze wsparcie i zrozumienie w tym trudnym czasie" – czytamy w oświadczeniu spółki.

17.07.2024 / 11:43
StoryEditor
Polacy są sprytniejsi od sieci handlowych i producentów? Tani sklep nie musi oznaczać dla klienta sklepu, który sprzedaje towar w „korzystnej cenie”
Popularność smart shoppingu w Polsce od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie (fot. Shutterstock)
Pandemia, kryzys gospodarczy, a następnie dwucyfrowa inflacja umocniły w Polsce i tak silny już dotychczas trend smart shoppingu. Zgodnie z danymi firmy CPS GfK, pochodzącymi z najnowszego raportu Shopping Monitor, już 73 proc. kupujących można określić mianem sprytnych nabywców. To osoby, które m.in. podejmują przemyślane decyzje zakupowe, dobrze orientują się w ofertach konkurencyjnych sieci oraz aktywnie szukają promocji.

Smart shopping to podejście, którego idea opiera się na byciu „sprytniejszym” od sprzedawcy i producenta. Tzw. sprytni nabywcy regularnie dokonują racjonalnych decyzji, biorąc p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 15:49
StoryEditor
Żabka oferuje gadżet niczym z azjatyckiego marketplace’u. Piwne nosidełko ma zachęcić do powrotu po kolejne butelki
Żabka oferuje piwne nosidełko (Shutterstock; Żabka)
Na piętnastu stronach z najnowszej gazetki promocyjnej sieci Żabka umieszczono ofertę piwa i licznych promocji związanych z zakupem tego typu napojów. Są wielosztuki i konkursy, ale jedna z ofert wydaje się szczególnie oryginalna. To piwne nosidełko, dostępne pod pewnymi warunkami.

Droga do zdobycia produktu sprzedawanego przez Żabkę jako gadżet do piwa za 1 zł jest dosyć wyboista. Klient kupujący w piwo w tej sieci sklepów otrzymuje kupon na kolejne zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:52