14.04.2022 / 21:02
StoryEditor

Małe parki handlowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Deweloperzy nie zwalniają tempa

Choć rynek handlowy nadal odczuwa skutki pandemii, a teraz radzić musi sobie dodatkowo z wysoką i nadal rosnącą inflacją, to jednak zakończył I kw. 2022 r. z wynikiem 30,6 tys. mkw. GLA nowej podaży. Tym samym całkowite zasoby powierzchni w tym sektorze przekroczyły 12,4 mln mkw. GLA – podaje Colliers. A jak wyglądają plany na cały obecny rok?

Z analizy Colliers wynika, że w planach deweloperów na bieżący rok jest dostarczenie kolejnych 350 tys. mkw. GLA powierzchni handlowej, z czego 244 tys. mkw. GLA jest w bud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:42
StoryEditor
Krzysztof Bogacz, Lotte Wedel: Kiedy tylko kryzys minie wracamy z kategorii giftingowej do codziennej [RETAIL TRENDS 2025]
Uczestnicy debaty ”Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?” podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Choć klient w obliczu inflacji coraz częściej zaciska pasa, szukając promocji, porównując ceny i rezygnując z niektórych zakupów, nie oznacza to, że całkowicie odwraca się od marek. Zmieniają się jednak jego potrzeby, priorytety i sposób podejmowania decyzji zakupowych. Klient staje się bardziej świadomy, uważny, ale nadal szuka wartości – nie tylko w cenie, ale i w jakości, wygodzie czy emocjonalnym rezonansie z marką.

W tej samej rzeczywistości funkcjonuje marketingowiec. On również musi się zmierzyć z presją – zarówno budżetową, jak i strategiczną. Nie może pozwolić sobie na komunikacyjne „z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: Formuła 1 wyznacza granice prędkości, a my granice convenience i wygody
Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka

- Z każdym dniem, tygodniem i miesiącem przesuwamy dzięki innowacyjnemu podejściu do budowania biznesu. Bardzo inspirujemy się tym, co się dzieje na świecie. Patrzymy, jak to przekładać na polski rynek. Dzięki temu stale się rozwijamy - mówił podczas kongresu Retail Trends 2025 Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka.

Adam Manikowski był jednym z gości minionego kongresu Retail Trends 2025. Wiceprezes Grupy Żabka wziął udział w debacie pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 15:12