20.04.2020 / 14:45
StoryEditor

Klienci centrów handlowych w dobie kryzysu [RAPORT]

(fot. Marcin Kempa, Unsplash)
Co trzeci konsument planuje zrobić zakupy w centrum handlowym w ciągu tygodnia od uruchomienia sklepów. Ograniczenia wydatków w handlu detalicznym mogą spaść od 8,3 proc. do nawet 23,7 proc., a footfall po ogłoszeniu stanu epidemicznego w analizowanych centrach handlowych spadł o nawet kilkadziesiąt procent – wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych wraz z wiodącymi agencjami badawczymi.

Na podstawie tworzonego przez Polską Radę Centrów Handlowych od ponad 11 lat projektu Retail Research Forum, powstała inicjatywa pod nazwą PRCH RRF Crisis. To grupa kilkunastu w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.03.2025 / 15:20
StoryEditor
Piotr Lubiewa-Wieleżyński uczestnikiem Retail Trends 2025! Zmierzy się m.in. z tematem systemu kaucyjnego
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, weżmie udział w dwóch debatach podczas Retail Trends 2025 (fot. mat.pras.)

Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor działu rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska, będzie czynnym uczestnikiem zbliżającego się kongresu Retail Trends 2025 r. Uchyli rąbka tajemnicy nt. przygotowań sieci Carrefour do startu systemu kaucyjnego. Weźmie też udział w debacie o kupcach z sieci handlowych.

Piotr Lubiewa-Wieleżyński dwukrotnie wystąpi na scenie podczas kongresu Retail Trends 2025 r. Weźmie udział m.in. w debacie “System kaucyjny zmieni handel i zachowania konsum...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:57
StoryEditor
Leroy Merlin instaluje modułowe schrony przeciwbombowe, aby chronić klientów i pracowników
Sieć Leroy Merlin zdecydowała się postawić schrony przy swoich sklepach. Każdy z nich pomieści co najmniej kilkadziesiąt osób (fot. Rau.ua)

W trudnych warunkach Leroy Merlin Ukraina podejmuje ważny krok w kierunku bezpieczeństwa swoich pracowników i klientów. Firma zainstalowała nowoczesne modułowe schrony przeciwbombowe w pobliżu swoich hipermarketów budowlanych, gdzie nie ma schronów stacjonarnych, dzięki czemu każdy odwiedzający i pracownik może czuć się chroniony.

Są to betonowe konstrukcje o długości 15 metrów i szerokości 3 metrów, w których może zmieścić się kilkadziesiąt osób. Każdy taki schron kosztuje 2 miliony hrywien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 08:43