Grupa pod nazwą swojej spółki zależnej „Lieliska davana” działa na rynku dystrybucji prezentów w formie przeżyć na Łotwie od ponad 12 lat. Firma prowadzi sprzedaż zarówno online, jak i offline, posiadając 12 sklepów stacjonarnych i kilkaset stoisk w dużych centrach handlowych, takich jak „Rimi”, „Maxima”, „Stockmann” i wiele innych.
„Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży rozrywkowej postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność na Łotwie i rozpocząć nowy rozdział. Przejęliśmy działający od 2018 roku park trampolin „Jump Space”. Mieści się on w strategicznie doskonałej lokalizacji i zajmuje powierzchnię 1650 metrów kwadratowych. Na jego terenie mieści się duża strefa trampolin, 5 salek urodzinowych oraz automaty do gier. Park trampolin szybko zaczął cieszyć się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność o centra handlowe, gdzie nie tylko nasi goście, ale także ruch pieszych generowany przez samo centrum przyczyniłby się do naszego sukcesu. Wierzymy, że drugi park, znajdujący się w jednym z najlepszych centrów handlowych na Łotwie „Spice”, odniesie jeszcze większy sukces, niż ten pierwszy” – mówi Ernestas Vasiliauska, CEO firmy „Super Prezenty”.
Nowy park trampolin o powierzchni 1200 metrów kwadratowych mieści się w strategicznym miejscu centrum handlowego „Spice” na drugim piętrze, tuż obok wielu restauracji popularnych zarówno wśród nastolatków, jak i dorosłych.
„W ostatnich latach parki rozrywki stały się integralną częścią centrów handlowych. Zakupy to przecież nie jedyna potrzeba, którą można zaspokoić, odwiedzając takie miejsce; można też zjeść, pójść na siłownię, skorzystać z różnych usług pielęgnacyjnych lub medycznych i oczywiście dobrze się bawić. Było to więc dla nas całkowicie naturalne, aby przedstawić pomysł utworzenia parku rozrywki przy centrum handlowym „Spice”. Prowadziliśmy również negocjacje z innymi operatorami, ale kilka kluczowych czynników skłoniło nas do wybrania „Jump Space”. Ponadto „Spice” byłby pierwszym (i być może jedynym) centrum handlowym, które miałoby park rozrywki pod tą marką. Zależało nam akurat na niej, ponieważ „Jump Space” oferuje szerszą i znacznie atrakcyjniejszą gamę rozrywki dla dzieci i młodzieży w każdym wieku. Oprócz tego „Spice” promuje aktywny tryb życia, dlatego cieszymy się, że „Jump Space” może zapewnić rodzinom możliwość aktywnego spędzania czasu przez cały rok, niezależnie od warunków atmosferycznych” - mówi Iveta Priedite, członkini zarządu „Spice and Home”.
Osoby odwiedzające park trampolin w centrum handlowym „Spice” znajdą mnóstwo możliwości zabawy. Na terenie obiektu mieści się duża strefa z trampolinami, 6 przestronnych salek urodzinowych oraz 15 automatów do gier i wiele innych. Park ten został zaprojektowany z myślą o różnych grupach wiekowych, umożliwiając bezpieczną zabawę nawet maluchom w wieku od 2 lat.
Wnętrze parku urzeka z kolei nowoczesnym designem i kolorystyką, która jednocześnie pomaga klientom łatwiej poruszać się po dużym terenie parku. Wszystkie materiały użyte przy instalacji parkowej charakteryzują się wysoką jakością i innowacyjnością. Znaczna część parku poświęcona jest trampolinom, z wyszczególnionymi torami, ścianką wspinaczkową i „miękkim basenem”. Nowość stanowi natomiast „dwór powietrzny” ze specjalnym wielofunkcyjnym systemem podłogowym, pierwotnie opracowanym dla branży gimnastycznej, umożliwiając sportowcom bezpieczne wykonywanie różnorodnych trików i ćwiczeń. Obszar ten umożliwia grę w koszykówkę, piłkę nożną oraz wiele innych sportów. Park nie zapomniał też o małych dzieciach. Na jego terenie wydzielona jest dla nich specjalna strefa wspinaczkowa i basen z kulkami, a w pobliżu znajduje się strefa dla rodziców, z której mogą obserwować swoje bawiące się dzieci. Co więcej, w parku dostępnych jest aż 15 innowacyjnych automatów do gier dla różnych grup wiekowych. „Gera dovana” zainwestowała prawie 1 milion euro na otwarcie tego parku, prognozując zwrot z inwestycji w ciągu 5 lat.
Marka „Super Prezenty” jest członkiem „Gera dovana”, grupy będącej liderem dystrybucji prezentów w formie przeżyć w Europie Środkowo-Wschodniej, działającej od 2007 roku. „Super Prezenty” w swojej ofercie mają ponad 10 000 pomysłów na prezenty, które kupić można za pośrednictwem strony www.superprezenty.pl, w 16 sklepach stacjonarnych oraz na 230 ekspozytorach w całej Polsce. Dodatkowo marka „Super Prezenty” reprezentowana przez „LoyalHub” już od 15 lat oferuje karty, vouchery podarunkowe oraz programy lojalnościowe dla centrów handlowych.