02.11.2018 / 08:50
StoryEditor

Galerie handlowe rozwijają dodatkowe usługi

(fot. mat. prasowe)
Doceniając potencjał carsharingu kolejne galerie handlowe wprowadzają to rozwiązanie z myślą o wygodzie swoich Klientów. Od teraz z aut na minuty można korzystać również przy jednym z obiektów z asortymentem do urządzania wnętrz w Gdańsku – Galerii City Meble.

Współpraca galerii z Traficarem obejmuje usługę wynajmu samochodów osobowych i dostawczych, dzięki czemu klienci mogą wygodnie przewieźć zarówno zakupy na małe metamorfozy, jak ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 11:08
StoryEditor
Spacer po najnowszym koncepcie Lidla
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Nowo zaprojektowany dział owoców i warzyw znajduje się przy wejściu do sklepu. Artykuły promocyjne są prezentowane pod hasłem ”Aus unserer Werbung” (z naszej reklamy)fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Stacja wypiekowa nosi nazwę ”Unser Brot” (nasz chleb). Pierwsze elementy półki zawierają cotygodniowe promocje, słodkie i słone przekąski. Artykuły ekologiczne, których ceny na rynku niemieckim znacznie wzrosły, są umieszczane pod koniec przepływu klientów.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
W tylnej połowie sklepu półki promocyjne zostały obrócone o 90 stopni, aby zapewnić większą widoczność asortymentów nieżywnościowych. Pierwsze dwa rzędy półek są zarezerwowane dla promocji nieżywnościowych rozpoczynających się odpowiednio w poniedziałki i czwartki, podczas gdy trzeci rząd jest przeznaczony dla promocji żywnościowych.fot. Sebastian Rennack
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.
Odwiedzany sklep Lidl w najnowszym koncepcie znajduje się w centrum handlowym.

Lidl modernizuje swoje niemieckie sklepy, aby przeciwdziałać powrotowi Aldi do wzrostu i odpowiadać na zmieniające się preferencje konsumentów. Nowa strategia kładzie nacisk na prostotę i wydajność, jednocześnie wzmacniając wizerunek dyskontu. Akcje non-food i świeże asortymenty jeszcze bardziej wysuwają się na pierwszy plan.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 12:27
StoryEditor
Europejscy konsumenci wydają 888 mld euro na produkty spożywcze. Ile z tego dostaje branża gotowych posiłków?
Europejscy konsumenci wydają 888 mld euro na produkty spożywcze. Ile z tego dostaje branża gotowych posiłków? (fot. Shutterstock)

W ciągu ostatniego roku europejscy konsumenci wydali aż 888 miliardów euro na żywność i napoje i produkty do natychmiastowej konsumpcji, czyli gotowe dania, wynika z najnowszego raportu Circana dotyczącego zachowań konsumenckich.

Raport Circana podkreśla, że tradycyjne granice między sektorem gastronomicznym a sprzedażą detaliczną ulegają zatarciu. Konsumenci coraz chętniej sięgają po gotowe do spożycia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:32