26.06.2019 / 15:24
StoryEditor

Centrum handlowe Arkadia zniknie z Warszawy. Marka Westfield wchodzi do Polski

(fot. mat. pras.)
Koncern Unibail-Rodamco-Westfield uruchamia markę Westfield w kontynentalnej Europie. Oznacza to rebranding należących do przedsiębiorstwa centrów handlowych, z warszawską Arkadią na czele.

Grupa Unibail-Rodamco-Westfield zdecydowała, że na razie zmieni nazwy dziesięciu centrów handlowych we Francji, Szwecji, Czechach i Polsce. W przypadku naszego kraju chodzi tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 18:10
StoryEditor
Matouš Michněvič nowym country managerem Adyen na Polskę i CEE. Firma stawia na rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakie ma plany?
Matouš Michněvič nowy country manager Adten dla Polski i CEE (fot. materiały prasowe)

Platforma technologii finansowych Adyen, obsługująca globalnych liderów rynku, ogłosiła powołanie Matouša Michněviča na stanowisko country managera dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), w tym dla Polski. Michněvič wnosi do Adyen swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie finansów, innowacji produktowych oraz strategicznych partnerstw, zdobyte na terenie całej Europy, które mają wesprzeć rozwój i umocnienie pozycji Adyen na rynku płatności cyfrowych.

– Polska jest innowacyjnym rynkiem, a Adyen, dzięki swojej wiodącej technologii płatności na rynku oraz imponującemu wzrostowi na całym świecie, jest najlepiej przygotowany do t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2024 / 12:02
StoryEditor
Rynek centrów i parków handlowych. Czy te formaty się kanibalizują? [ANALITYCY]

Parki handlowe w Polsce przeżywają prawdziwy rozkwit. Choć, jak przekonują eksperci Avison Young rynek handlowy osiągnął już dojrzałość i znajduje się w fazie nasycenia, małe i średnie obiekty handlowe w formacie convenience z powodzeniem wypełniają swoją niszę, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów. Na czym polega ich sukces? Czy zagrażają tradycyjnym centrom handlowym, czy raczej pełnią rolę uzupełniającą?

Od 2020 roku sektor małych i średnich parków handlowych rozwija się w szybkim tempie. Zjawisko to nasiliło się zwłaszcza po marcu 2020 roku, gdy pandemia COVID-19 wpłynęła na zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 09:02