02.08.2023 / 13:18
StoryEditor

Centra handlowe w Polsce wciąż rosną. Ich właściciele i najemcy mają jednak swoje problemy

W drugim kwartale br zakończyła się modernizacja centrum handlowego Atrium Promenada. Aktualnie trwa rozbudowa sześciu parków oraz dwóch centrów handlowych (fot, CH Promenda)
Całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce przekraczają już 16,1 mln mkw. Do końca roku rynek powiększy się jeszcze o ok. 300 tys. mkw. – wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield. W drugim kwartale br. w centrach handlowych zadebiutowało siedem zagranicznych marek. Nie zmienia to jednak faktu, że obroty w tych obiektach cały czas są poniżej oczekiwań.

Od stycznia do czerwca na rynek trafiło 136 tys. mkw. powierzchni handlowej w obiektach liczących powyżej 5 tys. mkw. W okresie od kwietnia do czerwca br. deweloperzy oddali do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 09:30
StoryEditor
Wejście Biedronki na Słowację wywołało ostrą reakcję konkurentów, którzy nie chcą oddać "skóry" klientów za darmo
Pierwszy sklep sieci Biedronka na Słowacji (fot. Materiały Prasowe)

Sieci handlowe działające na Słowacji odpowiedziały na wejście na tamtejszy rynek nowego konkurenta – polskiej Biedronki. Kaufland rozdaje bony, a Lidl wystartował z promocjami.

O sprawie pisze portal aktuality.sk. Lidl w wybranych sklepach oferował klientom znaczne zniżki i oferty specjalne. Portal podaje przykład sera gouda i mielonej wieprzowiny, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 12:25
StoryEditor
Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, prelegentką Retail Trends 2025! Przedstawi swój punkt widzenia na franczyzę i grupy zakupowe
Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten, będzie uczestniczką jednej z debat podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. Grupa Chorten)

Kongres Retail Trends zbliża się wielkimi krokami. Najważniejsze spotkanie przedstawicieli handlu, przemysłu, usług i nauki odbędzie się już we wtorek 1 kwietnia w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Jedną z prelegentem będzie Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Kongres Retail Trends jest kluczową platformą do spotkań i wymiany opinii dla menedżerów, naukowców oraz analityków zajmujących się sektorem FMCG. To także platforma umożliwia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 12:59