08.11.2019 / 13:17
StoryEditor

Centra handlowe convenience wchodzą w rolę sklepów osiedlowych [OPINIA]

CH Nowe Bielawy (fot. mat. prasowe)
Centra convenience umacniają swoją pozycję na polskim rynku. Tylko w 2018 roku aż 30 proc. z 420 tys. mkw nowo oddanej powierzchni handlowej zajęły małe obiekty, liczące sobie do 20 tys. mkw Jednocześnie także te już istniejące od lat zaczęły inwestować w siebie.

W sumie, w minionym roku parki handlowe, ale także centra convenience w ramach rozbudowy urosły o dodatkowe 60 tys. mkw – podaje w swoim podsumowaniu z 2018 roku Cushman & Wak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 09:50
StoryEditor
Właściciel sieci sklepów 7-Eleven z mocnym spadkiem zysku. Wzrasta presja na przejęcie
Wzrasta presja na przejęcie sieci 7-Eleven. Zyski poszły mocno w dół (fot. 7-Eleven)

Japoński detalista Seven & i Holdings ma odnotować 24 proc. spadek kwartalnego zysku już jutro, ponieważ słabe wyniki jego działalności w zakresie sklepów typu convenience utrudniają mu obronę przed próbą przejęcia przez kanadyjską firmę Alimentation Couche-Tard.

Seven & i prawdopodobnie odnotuje zysk operacyjny w wysokości 94,45 miliarda jenów (639,52 miliona dolarów) za grudzień-luty, jak wynika ze średniej ośmiu szacunków analityków o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 10:59
StoryEditor
Wojciech Szczepanowski, Kaufland: Cena odgrywa dla klienta nadal dużą rolę, ale pojawiły się inne priorytety [Retail Trends 2025]
Na scenie Buying & Selling Trends gościł Wojciech Szczepanowski, dyrektor Pionu Zakupu Owoce Warzywa Rośliny i Kwiaty w sieci Kaufland  (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Chciałbym podkreślić, że krajowi dostawcy owoców i warzyw mają pierwszeństwo przed jakimikolwiek innymi. Jeśli chodzi o klientów i ich wrażliwość na ceny, to widać zmiany – powiedział podczas wystąpienia na kongresie Retail Trends 2025 Wojciech Szczepanowski, dyrektor Pionu Zakupu Owoce Warzywa Rośliny i Kwiaty w sieci Kaufland.

Prowadzący scenę Buying & Selling Trends Tomasz Szacoń zapytał swojego gościa o to, jak wygląda obecnie wrażliwość klientów na cenę w kategorii owoców i warzyw i czy jest ona...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. kwiecień 2025 04:50