28.11.2024 / 09:14
StoryEditor

CCC pokazało wyniki po trzech kwartałach. Rosną wszystkie szyldy. Zysk netto także w górę

Dariusz Miłek, prezes CCC (fot. mat. prasowe)

Przychody Grupy CCC w trzecim kwartale (sierpień-październik) urosły o 14 proc. do 2,8 mld zł. Zysk netto spółki urósł do 158,4 mln zł.

Jak podała firma w komunikacie przychody Grupy CCC w Q3’24 wyniosły 2,8 mld zł, co stanowi wzrost o 14 proc. w stosunku rocznym. W CCC obroty były o 13 proc. wyższe, a sprzedaż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 18:02
StoryEditor
30 lat darmowych zakupów w Lidlu. Kto, gdzie i jak może je wygrać?
Jeden z oddziałów sieci Lidl zorganizował bardzo atrakcyjny konkurs dla klientów (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe robią wiele, żeby skłonić klientów do zakupów w swoich sklepach, ale krok, na który zdecydował się Lidl, mocno dystansuje konkurencję. Niemiecka sieć zorganizowała konkurs, w którym klienci mogą wygrać darmowe zakupy nie przez tydzień, miesiąc czy rok, ale przez 30 lat.

"Chapeau bas!" a po polsku "Czapki z głów!" – tak Sebastian Rennack, analityk handlu detalicznego oraz założyciel firmy Aletos Retail Advisory podsumował w mediach społecz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 12:51
StoryEditor
Jan Kolański prelegentem na kongresie Retail Trends 2025! Założyciel i prezes Grupy Colian weźmie udział w debacie poświęconej markom
Jan Kolański, założyciel i prezes Grupy Colian będzie jednym z prelegentów kongresu Retail Trends 2025 (fot. Łukasz Rawa)

Jan Kolański, założyciel i prezes jednego z wiodących przedsiębiorstw spożywczych w Polsce, będzie prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Jako ekspert z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży FMCG, weźmie udział w debacie zatytułowanej.: "Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?".

Jan Kolański jest od lat znaczącą postacią w branży FMCG. Jego biznesowa kariera zaczęła się w 1990 r. od założenia rodzinnej firmy Ziołopex, produkującej zioła i prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 18:02