Jak podkreśla sam Carrefour, współpraca z Woltem ma na celu zwiększenie zasięgu oraz rozwój sprzedaży internetowej sieci, odpowiadając tym samym na rosnące zapotrzebowanie klientów na elastyczne i szybkie opcje dostaw. Dostawy za pośrednictwem Wolta realizowane są w czasie do 35 minut od złożenia zamówienia.
Opcja ta jest na razie dostępne w 15 miastach w całej Polsce, ale stopniowo będzie rozszerzana na kolejne lokalizacje. To m.in. Łódź, Kraków, Poznań, czy Wrocław. Dodatkowo już teraz zapowiedziano wprowadzenie możliwości zaplanowania zakupów na wybrany termin.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z Wolt i z przyjemnością ogłaszamy dalsze jej poszerzenie. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie doświadczenia zakupowego naszych klientów oraz dostosowywanie się do dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych. Partnerstwo z Wolt umożliwia nam dotarcie do szerszej grupy klientów, zapewniając im jeszcze większą wygodę i dostępność zakupów online – mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Współpraca z Wolt to element długofalowej strategii Carrefour Polska, której celem jest digitalizacja doświadczeń zakupowych oraz dalszy rozwój sprzedaży internetowej, dzięki współpracy z zewnętrznymi operatorami e-commerce. Ma ona na celu dostosowanie oferty i udogodnień około zakupowych do zmieniających się trendów oraz preferencji konsumentów.
Carrefour podkreśla, iż rynkowe badania pokazują, że udział e-commerce w branży spożywczej dynamicznie rośnie, a klienci coraz częściej oczekują elastycznych i szybkich opcji dostaw, w zależności od ich aktualnego zapotrzebowania.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod której szyldem działa w Polsce ponad 800 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci 40 stacji paliw.