27.02.2024 / 16:40
StoryEditor

Budżety service charge w obiektach handlowych niemal się podwoiły. Z czego to wynika?

Paulina Bauer, head of retail asset services w Cushman & Wakefield (fot. mat. pras.)
Średnia stopa wzrostu kosztów eksploatacyjnych w polskich obiektach handlowych między 2019 a 2024 rokiem wynosiła 45 proc. – wynika z danych Cushman & Wakefield. Na tak znaczące podwyżki wpływ miały przede wszystkich dynamicznie rosnące koszty mediów, których wzrost w ramach service charge wyniósł aż 105 proc.

W skład budżetu service charge, a inaczej - budżetu kosztów eksploatacyjnych lub kosztów wspólnych – wchodzi utrzymanie czystości i infrastruktury technicznej, ochrona, naprawy,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 14:01
StoryEditor
Live commerce – Polacy wydają większe kwoty na zakupach podczas transmisji na żywo
Live commerce popularne głównie na Facebooku (fot. Shutterstock)
Jak wynika z cyklicznego badania agencji Inquiry, poziom znajomości i popularność live commerce – zakupów realizowanych podczas transmisji na żywo – utrzymuje się przez ostatnie dwa lata na stabilnym poziomie. Ta forma sprzedaży funkcjonuje głównie w mediach społecznościowych. Tym, co uległo zmianie, jest kwota jednorazowych zakupów – obserwujemy jej znaczący wzrost.

Agencja Inquiry po raz trzeci zrealizowała badanie dotyczące znajomości pojęcia „live commerce” oraz zwyczajów związanych z takimi zakupami. Z terminem „live commerce” spo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 16:57
StoryEditor
Lidl i Biedronka pompują coraz więcej pieniędzy w reklamę telewizyjną. Skok wydatków przyprawia o zawrót głowy?
Kadr ze spotu sieci Biedronka (fot. Jeronimo Martins)
Największe sieci handlowe w Polsce przeznaczają jeszcze więcej pieniędzy na ściągnięcie klientów do sklepów. W czerwcu Jeronimo Martins, właściciel Biedronki, wydało na reklamę telewizyjną niemal o 80 proc. więcej, niż przed rokiem. Z kolei wydatki Lidla na ten cel podskoczyły o ok. 55 proc.

W najnowszym, czerwcowym zestawieniu wydatków na reklamę, przygotowanym przez Nielsen Media, na pierwszym miejscu sklasyfikowany został koncern Procter & Gamble. W czerwcu na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 00:45