Lidl postawił na obniżkę 300 produktów z różnych kategorii. To m.in. wędliny paczkowane, lody, produkty higieniczne, warzywa, owoce oraz przekąski. Produkty będą tańsze najczęściej o kilkanaście lub kilkadziesiąt groszy.
Akcja trwa do 29 lutego lub do zakończenia zapasów, więc w przypadku niektórych lokalizacji trzeba będzie się pospieszyć.
Nie pierwszy już raz okazało się to polem do rywalizacji z Biedronką. Największa pod względem obrotu sieć w Polsce już w styczniu chwaliła się obniżką cen 60 produktów, ale promocje przygotowała też w lutym. Musiała oczywiście licytować wyżej i postanowiła obniżyć ceny 360 produktów.
Promocja potrwa od 1 do 29 lutego. Produkty objęte promocją oznaczono w sklepach etykietami z hasłem „obniżamy ceny teraz taniej”. Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów.
To kolejny epizod rywalizacji cenowej Biedronki i Lidla, która urasta już do rangi najgłośniejszej rywalizacji cenowej na polskim rynku. Szczególnie dużo rozgłosu zyskały promocję na piwo, gdzie w cenie np. 10 butelek można kupić 10 kolejnych.
Tego typu promocje robione były do tej pory zwłaszcza przed dłuższymi weekendami i najczęściej w okresie wiosenno-letnim. Tylko w zeszłym roku Biedronka zaoferowała swoim konsumentom promocję 12+12 piw gratis. Lidl odpowiadał promocjami na poziomie nawet -35 proc. przy zakupie przynajmniej sześciu produktów.