12.04.2024 / 12:22
StoryEditor

Biedronka zmienia strategię marketingową. Dyskonter zwiększa częstotliwość promocji w swoich sklepach

Kwietniowa promocja w Biedronce po zmianie stawki VAT na żywność
W kwietniu br. sklepy Biedronka zwiększają tempo i częstotliwość wprowadzania nowych ofert i promocji. Z okazjami cenowymi kupujący będą mogli się teraz zapoznawać nie dwa, a już trzy razy w tygodniu. Nowe foldery promocyjne klienci znajdą w każdym sklepie, na stronie www lub w aplikacji w poniedziałki, środy i piątki. A tradycyjnie na weekend Biedronka kusi weekendowymi niskimi cenami.

Sieć sklepów spożywczych Biedronka zwiększyła w kwietniu liczbę folderów promocyjnych. Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu superpromocje będą się zmieniały aż trzy razy w tygodniu, a weekend w Biedronce będzie się rozpoczynał już w piątek za sprawą nowej gazetki z weekendowymi okazjami cenowymi.

- Oferujemy naszym klientom dziennie ponad 900 promocji. Ponieważ nasza oferta promocyjna jest niezwykle dynamiczna, postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek. Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jeszcze częściej różnorodną ofertą i korzystali z codziennie niskich cen oraz wielu okazji do oszczędzania – tłumaczy Dorota Wrotek-Gut, drektorka marketingu w sieci Biedronka.

Jakie promocje planuje Biedronka?

W najbliższy weekend Biedronka zaoferuje użytkownikom aplikacji lub karty Moja Biedronka następujące promocje: „Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz”. W takim mechanizmie promocyjnym będzie można nabyć m.in. mleko UHT 3,2%, 1l za 1,79 za sztukę - przy zakupie 6 kartonów czy cukier 1 kg z firm Diamant, Polski Cukier lub Królewski przy zakupie 5 opakowań w cenie 3,29 zł za opakowanie.

W promocji 1+1 gratis będzie można też kupić olej Wyborny 1l oraz  świeży filet z piersi kurczaka Kraina Mięs. Biedronka zaoferuje także w promocji 3+1 gratis wszystkie lody Marletto na patyku, rożki, tubki i w kubeczku 90 ml – 250 ml.

Biedronka będzie mocno promowała owoce i warzywa - pęczek rzodkiewki w promocji 1+1 gratis za 1,57 zł za pęczek (przy zakupie 2), główkę młodej kapusty za 4,99 zł za sztukę czy winogrona jasne bezpestkowe 61 proc. taniej za 7,99 zł za kilogram. 

Przypomnijmy, że zgodnie z obowiązującym prawem, od kwietnia br. powróciła standardowa stawka VAT 5 proc. na wybrane kategorie produktów żywnościowych. Przedstawiciele Biedronki podkreślają jednak, że klienci sklepów sieci płacą za nie tyle samo co w marcu, ponieważ sieć podjęła decyzję o utrzymaniu w kwietniu cen regularnych ponad 4000 produktów. Wyjątkiem jest tu przede wszystkim pieczywo, w szczególności pochodzące od małych lokalnych dostawców oraz warzywa i owoce, których ceny zmieniają się na bieżąco ze względu na zależność od sezonu wegetacyjnego.

03.04.2025 / 10:14
StoryEditor
Eurocash podaje wyniki. Co z nich wynika? W jakich kolorach Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash widzi ten rok?
Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash, zapowiada, że w 2025 r. firma pozostanie skupiona na kwestiach kosztowych, ale za kluczowe uważa działania ukierunkowane na rozwój biznesu (fot. materiały prasowe)

Grupa Eurocash zakończyła rok z przychodami na poziomie 32,2 mld zł, co oznacza spadek o 0,7 proc. względem roku poprzedniego. Marża brutto wypracowana przez Grupę wyniosła 13,4 proc. i była o 0,2 p.proc. mniejsza niż rok wcześniej. Zysk netto za rok 2024 wyniósł z kolei 3,8 mln zł. Jak wyglądały wyniki w poszczególnych segmentach działalności i w jakich kolorach prezes Grupy Eurocash – Paweł Surówka widzi ten rok?

Zeszłoroczne przychody w segmencie hurtowym Grupy Eurocash, który stanowi core jej biznesu wyniosły 23,1 mld zł i były o 1,2 proc. niższe od zanotowanych w 2023 r. Pozyt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Cena jest najważniejsza, ale rośnie znaczenie doświadczenia zakupowego [RETAIL TRENDS 2025]
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak zapytany został podczas kongresu Retail Trends 2025 o tajemnicę sukcesu sieci, widocznego chociażby w pozytywnym wyniku sprzedaży porównywalnej (like-for-like) za miniony rok. Co odpowiedział menedżer?

- Faktycznie mamy za sobą dobry rok - potwierdził Włodzimierz Wlaźlak, podkreślając zarazem, że otoczenie rynkowe było trudne. - To jest ogromna zasługa całego zespołu, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 04:48