12.04.2024 / 12:22
StoryEditor

Biedronka zmienia strategię marketingową. Dyskonter zwiększa częstotliwość promocji w swoich sklepach

Kwietniowa promocja w Biedronce po zmianie stawki VAT na żywność
W kwietniu br. sklepy Biedronka zwiększają tempo i częstotliwość wprowadzania nowych ofert i promocji. Z okazjami cenowymi kupujący będą mogli się teraz zapoznawać nie dwa, a już trzy razy w tygodniu. Nowe foldery promocyjne klienci znajdą w każdym sklepie, na stronie www lub w aplikacji w poniedziałki, środy i piątki. A tradycyjnie na weekend Biedronka kusi weekendowymi niskimi cenami.

Sieć sklepów spożywczych Biedronka zwiększyła w kwietniu liczbę folderów promocyjnych. Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu superpromocje będą się zmieniały aż trzy razy w tygodniu, a weekend w Biedronce będzie się rozpoczynał już w piątek za sprawą nowej gazetki z weekendowymi okazjami cenowymi.

- Oferujemy naszym klientom dziennie ponad 900 promocji. Ponieważ nasza oferta promocyjna jest niezwykle dynamiczna, postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek. Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się jeszcze częściej różnorodną ofertą i korzystali z codziennie niskich cen oraz wielu okazji do oszczędzania – tłumaczy Dorota Wrotek-Gut, drektorka marketingu w sieci Biedronka.

Jakie promocje planuje Biedronka?

W najbliższy weekend Biedronka zaoferuje użytkownikom aplikacji lub karty Moja Biedronka następujące promocje: „Im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz”. W takim mechanizmie promocyjnym będzie można nabyć m.in. mleko UHT 3,2%, 1l za 1,79 za sztukę - przy zakupie 6 kartonów czy cukier 1 kg z firm Diamant, Polski Cukier lub Królewski przy zakupie 5 opakowań w cenie 3,29 zł za opakowanie.

W promocji 1+1 gratis będzie można też kupić olej Wyborny 1l oraz  świeży filet z piersi kurczaka Kraina Mięs. Biedronka zaoferuje także w promocji 3+1 gratis wszystkie lody Marletto na patyku, rożki, tubki i w kubeczku 90 ml – 250 ml.

Biedronka będzie mocno promowała owoce i warzywa - pęczek rzodkiewki w promocji 1+1 gratis za 1,57 zł za pęczek (przy zakupie 2), główkę młodej kapusty za 4,99 zł za sztukę czy winogrona jasne bezpestkowe 61 proc. taniej za 7,99 zł za kilogram. 

Przypomnijmy, że zgodnie z obowiązującym prawem, od kwietnia br. powróciła standardowa stawka VAT 5 proc. na wybrane kategorie produktów żywnościowych. Przedstawiciele Biedronki podkreślają jednak, że klienci sklepów sieci płacą za nie tyle samo co w marcu, ponieważ sieć podjęła decyzję o utrzymaniu w kwietniu cen regularnych ponad 4000 produktów. Wyjątkiem jest tu przede wszystkim pieczywo, w szczególności pochodzące od małych lokalnych dostawców oraz warzywa i owoce, których ceny zmieniają się na bieżąco ze względu na zależność od sezonu wegetacyjnego.

08.07.2024 / 18:37
StoryEditor
Zakaz nocnej sprzedaży alkoholu na stacjach coraz bliżej. Teraz na celowniku MZ znalazły się promocje trunków wyskokowych
Alkohol na stacji paliw (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Minister zdrowia Izabela Leszczyna ogłosiła, że projekt nowelizacji ustawy zakazującej sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych w godzinach 22-6 zostanie przekazany do zespołu projektowania prac rządu jeszcze w tym tygodniu. W trakcie audycji "Poranek Tok FM" minister podkreśliła, że nowa regulacja, jeśli zostanie procedowana w trybie normalnym, może wejść w życie w ciągu trzech miesięcy.

Szefowa resortu zdrowia zwróciła również uwagę na problem sprzedaży alkoholu w promocjach, szczególnie w dyskontach, gdzie w jej ocenie oferty typu "kup dwie butelki taniej" są ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 09:03
StoryEditor
UOKiK bierze się za konkurencję na rynku pracy. Co to oznacza dla firm z branży handlowej?
UOKiK sprawdza czy przedsiębiorcy, którzy świadczyli usługi dla sieci Biedronka i Dino, mogli zawrzeć porozumienie, w myśl którego nie konkurowali pomiędzy sobą o pracowników (Shutterstock)
Wszczynając postępowanie wyjaśniające, czy sieci Dino i Biedronka razem z firmami transportowymi umówiły się nielegalnie, że nie będą podbierać sobie kierowców, prezes UOKiK daje sygnał, że ściganie naruszeń prawa konkurencji na rynku pracy to jeden z jego priorytetów. O tym, jakie mogą być potencjalne konsekwencje dla przedsiębiorców naruszających prawo konkurencji mówi Krzysztof Sikora, counsel w zespole Prawa Ochrony Konkurencji i Konsumentów kancelarii CMS.

UOKiK poinformował o wszczęciu postępowania wyjaśniającego i przeprowadzeniu przeszukań w siedzibach przedsiębiorców transportowych, którzy świadczyli usługi dla sieci Biedronka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. lipiec 2024 22:31