14.05.2024 / 15:18
StoryEditor

Biedronka wyśle pracowników nad morze czy w góry i dopłaci. Na jakie premie mogą liczyć kasjerzy sezonowi?

Biedronka zatrudni pracowników na wakacje (Biedronka)
Ósmy rok z rzędu sieć handlowa Biedronka ogłasza rekrutację do swoich sklepów w miejscowościach turystycznych. Tegoroczna oferta skierowana jest zarówno do obecnie pracujących w Biedronce, jak i dla nowo zatrudnionych.

Biedronka zapłaci za pracę w sklepach w miejscowościach turystycznych, takich jak: Międzyzdroje, Świnoujście, Stegna, Darłowo, Koszalin, Międzyzdroje, Mikołajki czy Szczawnica 28,10 zł brutto za godzinę na umowę zlecenie.

Praca w miejscowościach turystycznych

W wybranych lokalizacjach, poza proponowaną kwotą, sieć handlowa zapłaci za nocleg i wyżywienie. Pierwsi kandydaci zostaną zatrudnieni od czerwca br. W ten sposób firma przygotowuje swoje sklepy do obsługi klientów w trakcie wakacyjnych szczytów zakupowych.

Oferta adresowana jest również do osób już zatrudnionych w dyskontach Biedronka, w innych lokalizacjach niż te o największej odwiedzalności latem. „Możliwość połączenia pracy z wypoczynkiem mają również pracownicy Biedronki, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, którzy mogą skorzystać z letniej delegacji do jednego ze sklepów sezonowych” – podaje firma.

Etatowi pracownicy, poza standardowym wynagrodzeniem, mogą liczyć na dodatek w postaci uznaniowej premii miesięcznej, zależnej od wyników sklepu, a także nagrodę letnią. Dla osób zatrudnionych na stanowisku sprzedawca-kasjer w lipcu i sierpniu w sklepach zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych wynosić ona będzie do 600 zł brutto miesięcznie. Otrzymają ją zarówno stali pracownicy kilkudziesięciu placówek w kurortach, jak i ci zatrudnieni, którzy zdecydowali się do nich dołączyć tylko na okres wakacji.

Pensja, premia, zakwaterowanie i posiłki

Podobnie jak zatrudnionym na umowę zlecenie, również etatowcom Jeronimo Martins Polska zapewni zakwaterowanie lub pokrycie kosztów przejazdu, a także posiłek w wybranych lokalizacjach.

– Miesiące wakacyjne w Biedronce to niezmiennie bardzo duże wyzwanie dla naszych sklepów – placówki zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów, którym  chcemy zapewnić doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. W tym celu wspieramy zespoły, powiększając je o pracowników tymczasowych – w ubiegłym roku w samym regionie Koszalin zatrudniliśmy przez cały sezon blisko 1000 osób – mówi Joanna Bukała, dyrektor HR Makroregionu w Biedronce.

Biedronka rekrutuje na Instagramie, Facebooku, YouTube i na Tik Toku

Sieciom handlowym nie jest łatwo pozyskać nowych pracowników. Latem konkurują z nimi punkty gastronomiczne i ośrodki wypoczynkowe. Aby zwiększyć zasięg oferty, kampania rekrutacyjna reklamowana jest w mediach społecznościowych: na Instagramie, Facebooku, YouTube i na Tik Toku. Sieć zachęca również w ogłoszeniach w sklepach sieci Biedronka i na nośnikach outdoorowych. Twarzą kampanii są pracownicy Biedronki.

Latem Biedronka organizuje również 3-miesięczne płatne praktyki letnie dla studentów. Rekrutacja w programie „Owocne Wakacje” trwa od kwietnia. Praktykanci zatrudnieni będą w centrali spółki w Warszawie oraz Biurach Regionu w całej Polsce.

Biedronka oferuje im na umowę zlecenie od 4800 zł brutto, w zależności od liczby przepracowanych godzin. Rekrutacja trwa do końca maja. W trakcie praktyk studenci będą uczestniczyć m. in. w spotkaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, logistyki, budowy marki własnej oraz przekazywania informacji zwrotnej. Zrealizują także projekt pod okiem mentora. Po zakończeniu płatnych praktyk mieli możliwość rozpoczęcia pracy w Biedronce.

08.11.2024 / 12:03
StoryEditor
Ceny masła w Europie biją rekordy. Sezon świąteczny wpłynie na kolejne podwyżki

Konsumenci w Polsce i Europie stanęli przed obliczem rekordowych cen masła w sklepach. Zbliżający się sezon świąteczny spowoduje kolejne podwyżki na ten ważny w wielu kuchniach składnik. Kiedy i dlaczego masło stało się drogim, prawie luksusowym towarem?

Zawirowania na rynku mleka doprowadziły do historycznego wzrostu cen masła na europejskiej giełdzie EEX, gdzie cena przekroczyła 8,5 tys. euro za tonę – najwyższy poziom w hi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 10:35
StoryEditor
"Wiemy, jak pokonać McDonald’s". CEO Max Burgers opowiada o konkurencji i rozwoju marki na polskim rynku
Richard Bergfors, CEO Max Burgers (fot. materiały prasowe)

Max Burgers jest obecne w Polsce od 2017 roku. W tym czasie firma zdążyła otworzyć 26 restauracji. Jednak plany szwedzkiej sieć są znacznie większe. O tym, czy firma ma szansę je zrealizować na rynku z tak silnymi graczami jak McDonald’s i Żabka, która chce być największą siecią street foodową w Polsce oraz kiedy zamierza to zrobić, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl CEO Max Burgers, Richard Bergfors, który jest synem założyciela sieci.

– Wiemy, jak pokonać McDonald’s – mówi CEO Max Burgers, Richard Bergfors. I wydaje się, że nie rzuca słów na wiatr. Z McDonald’s, szwedzka sieć konkuruje już od 1973 roku, czyli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2024 01:18