16.09.2024 / 19:40
StoryEditor

Biedronka organizuje pomoc finansową dla poszkodowanych pracowników

Sklep sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka, o której pomocy dla powodzian media informowały już w niedzielę, 15 września br., postanowiła wesprzeć również poszkodowanych pracowników. Sieć handlowa zdecydowała się przeznaczyć pieniądze dla tych, którzy ucierpieli na skutek zalania wodą.

W niedzielę, 15 września Gmina Głuchołazy znajdująca się na terenach, które nawiedziła powódź, poinformowała, że spółka Jeronimo Martins Polska zadeklarowała pomoc i zdecydowała się wysłać ciężarówki z paletami żywności. Była to pierwsza tego typu inicjatywa sieci handlowej, która obiegła internet.

Pieniądze dla poszkodowanych pracowników sieci Biedronka

Następnego dnia, kiedy już pracownicy centrali sieci dotarli do pracy, zdecydowano, że Biedronka dodatkowo wygospodaruje środki pieniężne dla pracowników sieci handlowej, którzy ucierpieli podczas powodzi.

- Wszystkie nasze działania skupiamy teraz na dotarciu z pomocą do naszych koleżanek i kolegów z terenów ogarniętych żywiołem. Uruchomiliśmy dla nich program dający możliwość wnioskowania o 1500 zł bezzwrotnej zapomogi – poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Sokołowska, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej, EB i programów wsparcia w sieci Biedronka.

Wnioski rozpatrywane w trybie pilnym

Dodała, że wnioski będą rozpatrywane i wypłacane w trybie pilnym, aby pomoc jak najszybciej dotarła do potrzebujących.

- W sytuacji większej potrzeby będzie można wnioskować o zapomogę o wyższej wartości. Pomożemy wszystkim potrzebującym wsparcia pracownikom – podała Agnieszka Sokołowska.

" allowfullscreen="allowfullscreen">

18.02.2025 / 09:40
StoryEditor
Too Good To Go razem z Auchan wprowadza nowe paczki niespodzianki. Jakie produkty doczekały się okazji uratowania przed końcem terminu?
Too Good To Go razem z Auchan wprowadza nowe paczki niespodzianki (fot. materiały prasowe)

Auchan współpracuje z Too Good To Go prawie od pięciu lat. Dziś ta współpraca została zwieńczona wprowadzeniem do sprzedaży nowy typ paczek, czyli niespodzianki. Jakie kategorie produktowe obejmą nową ofertę?

– Z naszych badań wynika, że najbardziej zaangażowani użytkownicy Too Good To Go preferują ratowanie artykułów spożywczych z supermarketów. Nowe Paczki Niespodzianki w Auchan to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 12:10
StoryEditor
Ofensywa Grupy Muszkieterów. Przejmuje kontrolę nad platformą retail media
Sklep sieci Intermarche (fot. Shutterstock)

Francuska Grupa Muszkieterów stanie się jedynym właścicielem firmy Infinity Advertising. Przejmie udziały od spółki zależnej Grupy Casino.

Muszkieterowie przejmą udziały spółki RelevanC w tym joint venture. Zostało ono założone w 2021 roku, a celem było zaoferowanie markom spożywczym platformy retail media. Jak pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 21:28