16.09.2024 / 19:40
StoryEditor

Biedronka organizuje pomoc finansową dla poszkodowanych pracowników

Sklep sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka, o której pomocy dla powodzian media informowały już w niedzielę, 15 września br., postanowiła wesprzeć również poszkodowanych pracowników. Sieć handlowa zdecydowała się przeznaczyć pieniądze dla tych, którzy ucierpieli na skutek zalania wodą.

W niedzielę, 15 września Gmina Głuchołazy znajdująca się na terenach, które nawiedziła powódź, poinformowała, że spółka Jeronimo Martins Polska zadeklarowała pomoc i zdecydowała się wysłać ciężarówki z paletami żywności. Była to pierwsza tego typu inicjatywa sieci handlowej, która obiegła internet.

Pieniądze dla poszkodowanych pracowników sieci Biedronka

Następnego dnia, kiedy już pracownicy centrali sieci dotarli do pracy, zdecydowano, że Biedronka dodatkowo wygospodaruje środki pieniężne dla pracowników sieci handlowej, którzy ucierpieli podczas powodzi.

- Wszystkie nasze działania skupiamy teraz na dotarciu z pomocą do naszych koleżanek i kolegów z terenów ogarniętych żywiołem. Uruchomiliśmy dla nich program dający możliwość wnioskowania o 1500 zł bezzwrotnej zapomogi – poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Sokołowska, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej, EB i programów wsparcia w sieci Biedronka.

Wnioski rozpatrywane w trybie pilnym

Dodała, że wnioski będą rozpatrywane i wypłacane w trybie pilnym, aby pomoc jak najszybciej dotarła do potrzebujących.

- W sytuacji większej potrzeby będzie można wnioskować o zapomogę o wyższej wartości. Pomożemy wszystkim potrzebującym wsparcia pracownikom – podała Agnieszka Sokołowska.

" allowfullscreen="allowfullscreen">

17.11.2024 / 12:02
StoryEditor
Rynek centrów i parków handlowych. Czy te formaty się kanibalizują? [ANALITYCY]

Parki handlowe w Polsce przeżywają prawdziwy rozkwit. Choć, jak przekonują eksperci Avison Young rynek handlowy osiągnął już dojrzałość i znajduje się w fazie nasycenia, małe i średnie obiekty handlowe w formacie convenience z powodzeniem wypełniają swoją niszę, odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów. Na czym polega ich sukces? Czy zagrażają tradycyjnym centrom handlowym, czy raczej pełnią rolę uzupełniającą?

Od 2020 roku sektor małych i średnich parków handlowych rozwija się w szybkim tempie. Zjawisko to nasiliło się zwłaszcza po marcu 2020 roku, gdy pandemia COVID-19 wpłynęła na zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 15:32
StoryEditor
Poczta Polska pod lupą NIK. Sprawa trafi do prokuratury
Poczta Polska pod lupą NIK (fot. Shutterstock)

Najwyższa Izba Kontroli (NIK) w najnowszym raporcie negatywnie oceniła zarządzanie inwestycjami przez Pocztę Polską S.A. w latach 2020-2023. Przeprowadzona kontrola wykazała liczne naruszenia przepisów prawa, warunków umów oraz błędy w zarządzaniu projektami. Nieprawidłowości związane z realizacją strategii cyfryzacji oraz rozwoju nowych usług, w tym sieci automatów paczkowych, mogą skutkować poważnymi konsekwencjami dla spółki. NIK szacuje, że na skutek tych działań Poczta Polska poniosła straty w wysokości ponad 113 mln zł.

Najwyższa Izba Kontroli ujawniła wyniki kontroli, z której wynika, że "przedsięwzięcia, które miały zwiększyć konkurencyjność w obszarze nowoczesnych usług pocztowych, prowadzon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 19:58