15.04.2024 / 13:20
StoryEditor

Biedronka idzie w hurt. Weekendowa oferta przypomina promocję w sieci cash&carry

Klienci na zakupach w sklepie Biedronka (Shutterstock)
10 kg mąki w zgrzewce, ser żółty w plastrach w opakowaniach 1 kg, popularne wafelki w kartonie zbiorczym po 36 szt. – to nie oferta jednej z sieci hurtowni spożywczych, ale weekendowa promocja dyskontowej Biedronki. Jak widać spółka Jeronimo Martins, właściciel sieci, dotrzymuj słowa i mocno stawia na ilość sprzedawanych produktów.

Z powodu mocnej wojny cenowej i wciąż trwającej stagnacji, jeśli chodzi o popyt konsumencki, sieciom handlowym ciężko jest przekonać klientów do wysokomarżowych produktów. Przed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 14:39
StoryEditor
Josera ogłasza podwyżki dla pracowników. Przeznaczy na nie trzy miliony złotych
Fabryka firmy Josera (fot. Josera)

W ślad za trwającą budową nowej fabryki w Nowym Tomyślu firma idzie o krok dalej i ogłasza podwyżki wynagrodzeń o 5 procent. Twierdzi, że polityka pracownicza to dziś istotny element budowy przewagi konkurencyjnej.

– Z jednej strony jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, z ugruntowaną pozycją na rynku żywienia zwierząt, z drugiej – czujemy się firmą z sąsiedztwa, która jest blisko lud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:16
StoryEditor
Za wysokie ceny w małych sklepach odpowiadają dostawcy i dyskonty? Handel małoformatowy wskazuje winnych
Za wysokie ceny w małych skelpach odpowiadają producenci, którzy często ulegają presji ze strony dyskontów - grzmi Polska Izba Handlu (fot. Shutterstock)

Ceny w małych sklepach są niekonkurencyjne i zniechęcają klientów do zakupów – przyznaje Polska Izba Handlu, zastrzegając, że nie jest to winą właścicieli tych placówek. Organizacja stoi na stanowisku, że odpowiedzialność za taki stan ponoszą producenci, którzy ulegają naciskom ze strony dyskontów i nie umieją wykorzystać potencjału handlu małoformatowego.

– Powodem problemów polskich sklepów małoformatowych są znaczące dysproporcje w podejściu wielu producentów do poszczególnych formatów sklepów, niejednokrotnie wymuszone przez p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:22