10.04.2024 / 12:58
StoryEditor

Biedronka chwali się coraz szerszą ofertą prozdrowotną oraz czyszczeniem etykiet produktów marki własnej

w sieci Biedronka w minionym roku wprowadzono 73 nowe prozdrowotne produkty marki własnej (fot. Envato Elements)
Sieć Biedronka wprowadziła na rynek w minionym roku 73 nowe produkty marki własnej, które mają zachęcać konsumentów do zdrowszych nawyków żywieniowych. Detalista modyfikuje składy niektórych produktów, m.in. redukując zawartość cukru, soli i tłuszczy, a także "czyści etykiety" z niezdrowych dodatków.

Jak podaje Jeronimo Martins, w sieci Biedronka w minionym roku wprowadzono 73 nowe prozdrowotne produkty marki własnej. Łącznie na rynek wprowadzono 39 nowych produktów z ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 08:46
StoryEditor
Meghan, księżna Sussex, wprowadza na rynek nową markę, pod którą będzie oferować... dżemy
Księżna Meghan wraz z księciem Harry‘m zdecydowali się działać na własną rękę. Księżna rozwija więc działalność biznesową. Będzie sprzedawać... dżemy (fot. media społecznościowe)

Księżna próbuje swoich sił w biznesie. Ogłosiła właśnie powstanie nowej marki lifestylowej. Pod logiem As Ever oferować będzie m.in… dżemy.

Księżna Meghan wygasza swoją dotychczasową markę American Riviera Orchard, która jest odniesieniem do części Kalifornii w USA, w której mieszka z księciem Harrym. Jak powiedzia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:13
StoryEditor
Tjæpt następcą Netto Express. Właściciel dyskontowej sieci testuje nowy koncept sklepu spożywczego!
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)

Salling Group kończy testy konceptu Netto Express, będącego "wygodnym" dyskontem, wyciąga wnioski i rusza z nowym pilotażem. Pierwsza placówka pod szyldem Tjæpt ruszy już w kwietniu. Czym się będzie wyróżniać?

Testy sklepu Netto Express ruszyły pod koniec 2023 r. w Østerbro (dzielnica Kopenhagi). Placówka ta działała w pobliżu "zwykłego" sklepu Netto, różniła się jednak od niego innym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 22:59