28.01.2025 / 16:07
StoryEditor

Bakalland rozwija produkcję i zatrudnienie. Firma zachęca nowych pracowników podwyżkami. Ile można zarobić?

Bakalland rozwija produkcję i zatrudnienie. Firma zachęca nowych pracowników podwyżkami. Ile można zarobić? (fot. materiały prasowe)

Bakalland zapowiada dynamiczny rozwój swojej fabryki w Janowie Podlaskim. Obecnie zakład produkcyjny o powierzchni ponad 30 tys. m2 wytwarza wszystkie produkty tej firmy. Plany obejmują zwiększenie zatrudnienia oraz wprowadzenie znaczących podwyżek wynagrodzeń. Ile zarobią pracownicy?

Bakalland planuje rozszerzenie swojej załogi, co związane jest z nowymi zadaniami produkcyjnymi. – Zatrudniamy obecnie blisko 300 osób, z czego około 250 pracuje na liniach prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.03.2025 / 13:13
StoryEditor
Operator sieci Costa Coffee rozwija strategię omnichannel. Lagardère wchodzi na nowe platformy i notuje wzrost sprzedaży
Na zdj. kawiarnia Costa Coffee (fot. Sorbis/Shutterstock)

Lagardère Travel Retail w Polsce kontynuuje rozwój swoich sieci kawiarnianych w kanale delivery. Oferta Costa Coffee pojawiła się na platformie Pyszne.pl, a So Coffee rozpoczęło współpracę z aplikacjami Bolt oraz Wolt. W najbliższych miesiącach firma planuje dalsze rozszerzanie siatki lokali realizujących zamówienia online, optymalizację logistyki oraz wprowadzenie dostaw do domu dla kolejnych marek z portfolio.

Od początku 2025 r. Costa Coffee umożliwia składanie zamówień z dostawą za pośrednictwem Pyszne.pl. Jest to już piąta platforma, na której dostępna jest marka, obok Glovo, Uber ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.03.2025 / 17:53
StoryEditor
Jakie danie typu finger food Polacy lubią najbardziej? Wyniki tego badania mogą stanowić pewne zaskoczenie
PMR Market Experts zbadał jakie dania na ciepło ”do ręki” Polacy lubią najbardziej (fot. Shutterstock)

Nie kebab i nie hamburger jest daniem do ciepło "do reki" najbardziej lubianym przez Polaków. Z badania PMR Market Experts, wynika, że i jedna i druga z tych propozycji przegrywa z czymś o wiele prostszym.

Zdecydowanie najpopularniejszym daniem na ciepło "do ręki" w Polsce okazuje się propozycja, za której ojczyznę uważa się Belgię. Chodzi o frytki, które zgodnie z danymi ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 20:59