Rabat Detal pokazał też zdjęcia jednego ze zniszczonych sklepów. To placówka w Głuchołazach, czyli mieście, w którym powódź pojawiła się już w niedzielę.
Warto podkreślić, że sklep w Głuchołazach był świeżo po remoncie. Jego otwarcie po modernizacji franczyzobiorca i sieć świętowali... zaledwie trzy dni przed powodzią.
Sieć zapowiada pomoc dla poszkodowanych
"Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wielu osób możemy z dumą powiedzieć, że sklep Rabat Detal w Głuchołazach jest już otwarty i ponownie obsługuje klientów" - przekazała sieć.
"To bardzo ważne, abyśmy w obliczu tak wielkiej katastrofy byli zjednoczeni. Jako Rabat Detal od świtu do zmierzchu wspieramy właścicieli naszych sklepów i pomagamy w jak najszybszym ponownym uruchomieniu ich placówek. To ważne nie tylko z punktu widzenia biznesu, ale także z punktu widzenia licznych osób, które ucierpiały w powodzi i tak bardzo, jak nigdy wcześniej, potrzebują stałego dostępu do podstawowych artykułów żywnościowych czy higienicznych" - zaznacza Rabat Detal.
Sieć zapowiada, że nie zostawi nikogo w tej trudnej sytuacji i zrobi wszystko, co w jej mocy, aby pomóc właścicielom zalanych placówek. Franczyzobiorcy, których sklepy ucierpiały w wyniku powodzi, powinni kontaktować się ze swoimi koordynatorami.
Rabat Detal rośnie pod skrzydłami Specjału
Przypomnijmy, że Rabat Detal w kwietniu tego roku świętował otwarcie 3 tys. sklepu. Polska sieć istnieje od 1996 r. (powstała w Katowicach). W 2018 większościowy pakiet udziałów w firmie kupiła Grupa Kapitałowa Specjał, będąca również operatorem sieci franczyzowych Nasz Sklep oraz Livio. Gdy Specjał inwestował w Rabat Detal, sieć skupiała 1,3 tys. sklepów. Od tamtej pory Rabat Detal rozrósł się o 1,7 tys. placówek handlowych.