19.09.2024 / 14:13
StoryEditor

Aż 100 sklepów Rabat Detal poszkodowanych w wyniku powodzi! Sieć zapowiada pomoc dla franczyzobiorców

Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)

Sieć Rabat Detal oświadczyła, że ma obecnie informacje o około 100 sklepach działających pod jej szyldem, które zostały poszkodowane. "Przerzucamy nasze siły w najmocniej dotknięte powodzią rejony" - podkreślił operator wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Specjał.

Rabat Detal pokazał też zdjęcia jednego ze zniszczonych sklepów. To placówka w Głuchołazach, czyli mieście, w którym powódź pojawiła się już w niedzielę.

Warto podkreślić, że sklep w Głuchołazach był świeżo po remoncie. Jego otwarcie po modernizacji franczyzobiorca i sieć świętowali... zaledwie trzy dni przed powodzią.

Sieć zapowiada pomoc dla poszkodowanych

"Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wielu osób możemy z dumą powiedzieć, że sklep Rabat Detal w Głuchołazach jest już otwarty i ponownie obsługuje klientów" - przekazała sieć.

"To bardzo ważne, abyśmy w obliczu tak wielkiej katastrofy byli zjednoczeni. Jako Rabat Detal od świtu do zmierzchu wspieramy właścicieli naszych sklepów i pomagamy w jak najszybszym ponownym uruchomieniu ich placówek. To ważne nie tylko z punktu widzenia biznesu, ale także z punktu widzenia licznych osób, które ucierpiały w powodzi i tak bardzo, jak nigdy wcześniej, potrzebują stałego dostępu do podstawowych artykułów żywnościowych czy higienicznych" - zaznacza Rabat Detal.

Sieć zapowiada, że nie zostawi nikogo w tej trudnej sytuacji i zrobi wszystko, co w jej mocy, aby pomóc właścicielom zalanych placówek. Franczyzobiorcy, których sklepy ucierpiały w wyniku powodzi, powinni kontaktować się ze swoimi koordynatorami.

Rabat Detal rośnie pod skrzydłami Specjału

Przypomnijmy, że Rabat Detal w kwietniu tego roku świętował otwarcie 3 tys. sklepu. Polska sieć istnieje od 1996 r. (powstała w Katowicach). W 2018 większościowy pakiet udziałów w firmie kupiła Grupa Kapitałowa Specjał, będąca również operatorem sieci franczyzowych Nasz Sklep oraz Livio. Gdy Specjał inwestował w Rabat Detal, sieć skupiała 1,3 tys. sklepów. Od tamtej pory Rabat Detal rozrósł się o 1,7 tys. placówek handlowych.

18.09.2024 / 08:42
StoryEditor
Żappsy wymienisz na pomoc dla powodzian. Żabka poprzez swoją aplikację uruchomiła zbiórkę dla ofiar powodzi

Żabka oferuje swoim klientom korzystającym z aplikacji mobilnej – żappka, wymianę zebranych przy zakupach punktów - żappsów na wsparcie dla osób poszkodowanych przez powódź na południu Polski.

Zgromadzone punkty można wymienić na ”symboliczną cegiełkę”, która zostanie przekazana na pomoc ofiarom powodzi. Jak czytamy w opisie wsparcia w aplikacji, ”zebrane środki w cał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2024 / 14:41
StoryEditor
Sklepy małoformatowe zyskują pomimo mniejszej ilości transakcji. PIH informuje jak radziły sobie małe sklepy w sierpniu
Wyniki sklepów małoformatowych za sierpień 2024 według PIH (fot. Shutterstock)

Sprzedaż w sklepach małoformatowych do 300 m kw. w sierpniu 2024 r. wzrosła o 4,9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, wynika z danych Polskiej Izby Handlu (PIH) i CMR Panel. Chociaż liczba transakcji spadła o ponad dwa proc., średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 24,89 zł, co oznacza wzrost o siedem proc. rok do roku.

Jak informuje PIH, najlepszym dniem dla sklepów małoformatowych okazała się środa 14 sierpnia, ostatni dzień przed długim weekendem. W tym dniu zanotowano największą liczbę tran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. wrzesień 2024 05:53