19.09.2024 / 14:13
StoryEditor

Aż 100 sklepów Rabat Detal poszkodowanych w wyniku powodzi! Sieć zapowiada pomoc dla franczyzobiorców

Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)fot. Rabat Detal
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)
Rabat Detal w Głuchołazach to jeden ze sklepów uszkodzonych podczas powodzi, jakie nawiedziły południową Polskę (fot. Rabat Detal)

Sieć Rabat Detal oświadczyła, że ma obecnie informacje o około 100 sklepach działających pod jej szyldem, które zostały poszkodowane. "Przerzucamy nasze siły w najmocniej dotknięte powodzią rejony" - podkreślił operator wchodzący w skład Grupy Kapitałowej Specjał.

Rabat Detal pokazał też zdjęcia jednego ze zniszczonych sklepów. To placówka w Głuchołazach, czyli mieście, w którym powódź pojawiła się już w niedzielę.

Warto podkreślić, że sklep w Głuchołazach był świeżo po remoncie. Jego otwarcie po modernizacji franczyzobiorca i sieć świętowali... zaledwie trzy dni przed powodzią.

Sieć zapowiada pomoc dla poszkodowanych

"Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wielu osób możemy z dumą powiedzieć, że sklep Rabat Detal w Głuchołazach jest już otwarty i ponownie obsługuje klientów" - przekazała sieć.

"To bardzo ważne, abyśmy w obliczu tak wielkiej katastrofy byli zjednoczeni. Jako Rabat Detal od świtu do zmierzchu wspieramy właścicieli naszych sklepów i pomagamy w jak najszybszym ponownym uruchomieniu ich placówek. To ważne nie tylko z punktu widzenia biznesu, ale także z punktu widzenia licznych osób, które ucierpiały w powodzi i tak bardzo, jak nigdy wcześniej, potrzebują stałego dostępu do podstawowych artykułów żywnościowych czy higienicznych" - zaznacza Rabat Detal.

Sieć zapowiada, że nie zostawi nikogo w tej trudnej sytuacji i zrobi wszystko, co w jej mocy, aby pomóc właścicielom zalanych placówek. Franczyzobiorcy, których sklepy ucierpiały w wyniku powodzi, powinni kontaktować się ze swoimi koordynatorami.

Rabat Detal rośnie pod skrzydłami Specjału

Przypomnijmy, że Rabat Detal w kwietniu tego roku świętował otwarcie 3 tys. sklepu. Polska sieć istnieje od 1996 r. (powstała w Katowicach). W 2018 większościowy pakiet udziałów w firmie kupiła Grupa Kapitałowa Specjał, będąca również operatorem sieci franczyzowych Nasz Sklep oraz Livio. Gdy Specjał inwestował w Rabat Detal, sieć skupiała 1,3 tys. sklepów. Od tamtej pory Rabat Detal rozrósł się o 1,7 tys. placówek handlowych.

20.02.2025 / 11:04
StoryEditor
ROP zagrożeniem dla polskiego sektora żywnościowego? Branża apeluje o zmiany
ROP zagrożeniem dla polskiego sektora żywnościowego? Branża apeluje o zmiany (fot. Shutterstock)

Organizacje rolno-spożywcze protestują przeciwko koncepcji Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) opracowanej przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska. Przedstawiciele branży ostrzegają przed wzrostem kosztów i negatywnym wpływem na ceny żywności.

32 organizacje reprezentujące sektor rolno-spożywczy wyraziły sprzeciw wobec planowanego systemu Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP), który ma zostać wprowadzony prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 21:32
StoryEditor
BIEDRONKA WPROWADZA DUBAJSKI PRZYSMAK. To nie jedyny pistacjowy produkt w ofercie sieci dyskontów
Kadr ze spotu Biedronki (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Biedronka chce wykorzystać popularność słodyczy opartych na kremie pistacjowycm i wprowadza do wybranych sklepów ciasto fantazja dubajska. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach słynna czekolada dubajska pojawiła się na półkach placówek Lidl i Carrefour w Polsce. Moda na pistacjowe specjały widać w polskich sklepach coraz mocniej.

Moda na pistacjową czekoladę z Dubaju zaczęła się od viralowych postów na TikToku i Instagramie. Oryginalna czekolada powstała w 2021 roku za sprawą Fix Dessert Chocolatier w Du...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 10:00