17.06.2024 / 15:38
StoryEditor

Auchan znów kusi klientów Tajemniczymi Wózkami. Czym będzie wyróżniać się trzecia odsłona akcji?

Auchan Polska rusza z trzecią edycją akcji Tajemniczy Wózek (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Auchan Polska rusza z trzecią edycją akcji Tajemniczy Wózek. Aż 7000 koszyków niespodzianek ponownie będzie czekać na klientów we wszystkich 70 hipermarketach sieci w całej Polsce już w najbliższy czwartek, 20 czerwca. Nowością będą koszyki tematyczne, a także nowe kategorie produktowe - kosmetyki i artykuły drogeryjne. Zróżnicowana wartość wózków tym razem będzie wynosić od 300 do nawet 1500 zł.

Auchan po raz trzeci proponuje polskim klientom udział w akcji Tajemniczy wózek. Przypomnijmy, że pierwsza tego typu kampania została przeprowadzona w marcu tego roku.

Powr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 08:42
StoryEditor
Ceny w sklepach nie spadają już tak bardzo jak wcześniej. Presja inflacyjna znów wpływa na rynek?
Liczba kategorii produktów spożywczych, których ceny spadają, maleje z miesiąca na miesiąc (fot. Shutterstock)
W maju z 17 monitorowanych przez UCE Research kategorii produktów spożywczych potaniały tylko cztery. Zestawienie obniżek otwierają tłuszcze, których ceny tym razem zmniejszyły się o 10 proc. rdr. Dalej w rankingu są karmy dla zwierząt ze spadkiem rdr. na poziomie 8,1 proc., produkty sypkie – 3,6 proc., a także warzywa – 3,3 proc.

Z cyklicznego raportu pt. "Indeks cen w sklepach detalicznych", autorstwa UCE Research i Uniwersytetów WSB Merito, wynika, że w maju br. z 17 obserwowanych kategorii cztery p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 22:05
StoryEditor
Marine Le Pen obiecywała obniżki cen żywności we Francji. Koszt? 7 mld euro rocznie
Marine Le Pen (fot. Wikimedia)
Wszystko wskazuje na to, że Zjednoczenie Narodowe zwycięży w wyborach parlamentarnych we Francji. Partia zapowiadała m.in. obniżki cen podstawowych produktów spożywczych, ale okazuje się, że ich wprowadzenie może nie być takie proste. Pozostaje również pytanie, jak zareagowałyby sieci handlowe.

Ostateczne rozstrzygnięcie poznamy w niedzielę, gdy zakończy się druga tura wyborów, ale już teraz wiadomo, że skrajna prawica ma szanse przejąć władzę we Francji. Partia kierow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 03:23