10.04.2024 / 18:20
StoryEditor

Auchan sprzeda tajemniczą zawartość 7 tys. wózków sklepowych. Co można znaleźć w wózkach niespodziankach?

Auchan zaoferuje klientom wózki z nieznaną zawartością (Shutterstock)
Auchan już drugi raz przygotuje do sprzedaży „tajemnicze wózki”. Sieć handlowa zaplanowała sprzedaż po okazyjnych cenach 7 tys. koszyków wypełnionych produktami przemysłowymi. Pilotaż tej promocji okazał się takim sukcesem, że 100 przygotowanych wózków sprzedało się w ciągu 40 minut.

Auchan rozszerza skalę działania akcji „tajemniczy wózek” na całą Polskę, ponieważ jej edycja przeprowadzona testowo w ub. miesiącu okazała się strzałem w dziesiątkę.

Polacy lubią paczki niespodzianki

– Z pilotażem akcji Tajemniczy wózek, jako pierwsi w Polsce, wystartowaliśmy już 8 marca br. z okazji Dnia Kobiet, w hipermarkecie Auchan w Płocku. Przygotowaliśmy wówczas 100 wózków, które zawierały łącznie ponad 1000 produktów. Akcja spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem konsumentów - wszystkie wózki zostały sprzedane w rekordowym czasie 40 minut! – mówi Frederic Valet, dyrektor Marketingu w Auchan Retail Polska.

Dodaje, że najszybciej sprzedały się wózki o najwyższej wartości. –  Po tak dobrym przyjęciu tej inicjatywy zdecydowaliśmy się na rozszerzenie akcji na całą Polskę – zapowiada. 

Auchan przygotował w sumie 7 tys. koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości. Ich sprzedaż rozpocznie się w piątek, 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci. Każdy z koszyków będzie zawierał wybór różnorodnych artykułów przemysłowych, za które klienci zapłacą 1/3 ich ceny. Akcja zaplanowana jest od godziny 13:00 do wyczerpania zapasów.

Sposób na sprzedaż produktów przemysłowych

W wózkach znajdą się różnorodne artykuły przemysłowe, takie jak produkty małego AGD, dekoracje i tekstylia domowe, artykuły ogrodnicze, zabawki, sprzęt sportowy, produkty do majsterkowania i wiele innych. Zawartość wózków jest niespodzianką dla klientów, a ich wartość wynosi odpowiednio 300 zł, 400 zł i 500 zł. Każdy z nich można kupić z rabatem co najmniej 66 proc.

Już teraz Auchan deklaruje, że akcja „tajemniczy wózek” wejdzie na stałe do kalendarza działań promocyjnych polskiego oddziału sieci. Aby jeszcze bardziej nagłośnić promocję, detalista zaplanował szeroko zakrojoną kampania promocyjną uwzględniającą komunikację digital, współpracę z influencerami oraz reklamy radiowe.

Nowy trend promocyjny w Polsce?

Paczki niespodzianki stają się sposobem na sprzedaż produktów hipermarketowych, które cieszą się niespecjalnym powodzeniem. Wabikiem na klienta jest niższa cena i dreszczyk emocji. W końcu nie wiadomo, co będzie znajdować się w koszyku.

Tego samego dnia, kiedy Auchan wystartuje ze sprzedażą zawartości swoich koszyków, podobną promocję wprowadzi Carrefour w Polsce. Wózki z nieznaną zawartością pojawią się w 20 hipermarketach sieci.

03.02.2025 / 17:53
StoryEditor
Colian, Nivea, Coty na celowniku UOKiK. Postępowania w sprawie zatorów płatniczych
UOKiK walczy z zatorami płatniczymi (Shutterstock)

Prezes UOKiK wszczął osiem nowych postępowań wobec spółek, które nie płaciły swoim kontrahentom. Wystosował również wystąpienia miękkie do 21 przedsiębiorców. W całym 2024 r. wszczął 31 postępowań antyzatorowych i wystąpił do 79 podmiotów z wezwaniem do zmiany praktyk płatniczych.

Prezes UOKiK wszczął osiem nowych postępowań w sprawach nadmiernego opóźniania się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych przez spółki: Gemini Apps, Colian Logistic,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 11:43
StoryEditor
Duże zmiany w dziale odpowiedzialnym za zakupy spożywcze Amazona. Jest nowy wiceprezes, który wzmocni też zespół kierujący sklepami
Jason Buechel został mianowany na stanowisko wiceprezesa działu Worldwide Grocery Stores w Amazonie, który odpowiada za zakupy produktów spożywczych do sklepów Amazona (fot. Shutterstock)

Jason Buechel został mianowany na stanowisko wiceprezesa działu Worldwide Grocery Stores w Amazonie, którym pokieruje. Dołączy też do zespołu zarządzającego sklepami Amazona. Jakie nadzieje są w nim pokładane?

Jason Buechel będzie łączył kilka funkcji. Poza objęciem stanowiska wiceprezesa działu Worldwide Grocery Stores (WWGS) ma nadal pełnić stanowisko dyrektora generalnego dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 07:20