29.05.2024 / 08:00
StoryEditor

Arla Foods będzie dystrybuować napoje mleczne Milka. Firma ma umowę z Mondelezem

Arla wypuści produkty pod marką Milka należącą do Mondeleza (fot. mat. prasowe)
Arla Foods podpisała umowę licencyjną z amerykańskim producentem słodyczy Mondelez International. Efektem współpracy będzie prowadzenie przez Arlę produkcji dystrybucji i marketingu napoju czekoladowego marki Milka na rynkach Polski, Niemiec i Austrii.

Na rynku są już obecne lody, ciasta i wypieki pod marką Milka. Mondelez realizuje bowiem strategię udzielania licencji na korzystanie ze swojego rozpoznawalnego, czekoladowego brandu zewnętrznym podmiotom specjalizującym się w innych kategoriach produktowych.

Arla zdradza swoje cele

Teraz portfolio produktów licencyjnych zostanie poszerzone o napoje mleczne. Produkt zostanie wprowadzony na rynek Polski, Niemiec i Austrii w czerwcu 2024 r. Napój mleczny Milka dostępny będzie w kubkach 220 ml, w trzech smakach: czekoladowym, karmelowym i orzechowym. Produkcja wyroby odbywać się będzie w mleczarni Arla Foods w duńskim Esbjergu.

- Jestem bardzo podekscytowany podpisaniem długoterminowego partnerstwa strategicznego z Mondelēz International i dostarczeniem naszym konsumentom pysznych produktów, które sprostają ich oczekiwaniom. Milka to uwielbiana marka, a my posiadamy doświadczenie w zakresie produkcji, handlu i marketingu, dzięki czemu możemy przenieść ją na kolejny poziom. Nasza ambicja jest jasna: chcemy osiągnąć pozycję numer jeden lub dwa na naszych rynkach startowych - deklaruje Patrik Hansson, executive vice president & chief marketing officer w Arla Foods.

Arla deklaruje, że chce korzystać z dużej ropzoznawalności Milki oraz lojalności jej konsumentów, oraz że "wykorzysta swoje doświadczenie w innowacjach produktów mleczarskich wysokiej jakości, aby zapewnić wzrosty w dojrzałej kategorii napojów mlecznych".

- Wierzymy w sukces tej współpracy. Polacy od lat cenią wysoką jakość i wyjątkowy smak naszych produktów, a czekolada marki Milka zdobyła szczególne miejsce w sercach konsumentów. Jesteśmy przekonani, że efekty wspólnych działań spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów - mówi Renata Mirkowska, general manager w Arla Foods Polska.

Mondelez chwali się innowacjami

Z kolei Clive Jones, president of central Europe & EU Central sales w Mondelez International, deklaruje, że dzięki współpracy z Arlą firma może "rozszerzyć uwielbianą markę Milka na całą Europę". - W miarę jak wprowadzamy kolejne innowacje i rozwijamy ofertę, ta nowa kategoria stanowi ważny kamień milowy w historii sukcesu marki Milka - zaznacza Jones.

16.07.2024 / 17:02
StoryEditor
Carrefour przebije Auchan i wystawi na sprzedaż 10 000 koszyków niespodzianek. Tym razem w ofercie będzie dużo kosmetyków
Carrefour logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Carrefour Polska po raz drugi organizuje akcję, w ramach której wyprzedaje po bardzo obniżonych cenach asortyment ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Od wtorku 16 lipca detalista oferuje ponad 10 tys. nowych koszyków z "tajemniczą" zawartością. Pojawią się one łącznie w ponad 170 hiper- i supermarketach sieci.

Akcja "tajemniczych koszyków", która ruszyła w 178 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, pozwala detaliście wyprzedać zapasy ponad 1000 produktów z kategorii chemi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2024 / 17:00
StoryEditor
Fuzja z udziałem producenta oleju Kujawskiego pod znakiem zapytania. KE stawia warunki. Czy Bunge będzie musiało sprzedać zakłady w Polsce?
Komisja Europejska zglasza zastrzeżenia do fuzji koncernu Bunge (producenta oleju marki Kujawski) z firmą Viterra (fot. Shutterstock)
Komisja Europejska zgłosiła zastrzeżenia do fuzji koncernu Bunge z firmą Viterra. Dotyczą one konkretnych rynków, czyli Polski oraz Węgier. Co „narzeczeni” są w stanie poświęcić, żeby do tego mariażu jednak doprowadzić?

Wbrew oczekiwaniom koncernu Bunge (producenta olejów takich marek jak Kujawski,  Oliwier, Bartek; tłuszczów do smarowania sygnowanych brandami Smakowita, Optima, Masmix czy Fin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:59