30.01.2024 / 16:41
StoryEditor

Aplikacja Mol Move zdobyła w ciągu sześciu miesięcy 1 mln użytkowników. Jak działa? Co oferuje?

Aplikacja lojalnościowa MOL Move
MOL Move, oparty o aplikację mobilną program lojalnościowy zdobył - w ciągu zaledwie sześciu miesięcy od debiutu na polskim rynku - pierwszy milion zarejestrowanych użytkowników. Władze MOL Polska podkreślają, że liczby te pokazują zaufanie i lojalność, jakim nowa marka cieszy się na konkurencyjnym polskim rynku.

Aplikacja MOL Move to najważniejszy z innowacyjnych projektów MOL, zaprojektowany tak, by oferować klientom spersonalizowane oferty i zniżki w oparciu o ich oczekiwania.

Ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 08:44
StoryEditor
Shein zbanowany w Rosji. Oficjalnym powodem "propaganda LGBT", czyli... sprzedaż towarów w kolorach tęczy
Rosyjski sąd podjął decyzję o zablokowaniu strony firmy Shein (fot. Venn-Photo/Shutterstock)

Sąd w Tule zdecydował 9 stycznia o zablokowaniu strony internetowej chińskiego e-sklepu Shein. Sprzedawca fast-fashion został zbanowany w związku z tym, że na jego platformie sprzedawane były bransoletki w kolorach tęczy, które władze uznały za symbole społeczności LGBTQ+.

Wniosek o zablokowanie strony internetowej Sheina złożony został lokalny oddział państwowego organu nadzoru konsumenckiego, Rospotrebnadzoru. Urzędnicy, monitorując zasoby inter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.01.2025 / 12:13
StoryEditor
Jak będzie wyglądał e-commerce w 2025 roku? Andrzej Ciesielski, założyciel furgonetka.pl opowiada o przyszłości braży
Jak będzie wyglądał e-commerce w 2025 roku? Andrzej Ciesielski, założyciel furgonetka.pl opowiada o przyszłości braży (fot. mat. pras.)

Miniony 2024 rok przyniósł stabilny wzrost przychodów w branży e-commerce. Choć rynek nie odnotował spektakularnych zmian, pewne tendencje zasługują na uwagę. Andrzej Ciesielski, założyciel platformy usług kurierskich furgonetka.pl, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podsumował ubiegły rok i przewiduje jak będzie wyglądał 2025.

– Miniony 2024 rok nie przyniósł wielu zaskoczeń w branży e-commerce. Przychody rosły zgodnie z przewidywaniami, a Black Friday przebił wyniki osiągnięte w 2023 roku. To, co nat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 10:50