23.05.2024 / 18:34
StoryEditor

Answear.com startuje ze sklepem stacjonarnym. Po co marce e-commerce jeden salon offline?

Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Stacjonarny concept store uruchamia marka Answear.com, znana dotychczas ze sprzedaży internetowej. E-commerce oferujący modę i design w regionie CEE postanowił poszaleć z innowacjami technologicznymi w swoim jedynym sklepie.

Pierwszy i jedyny sklep Answear.com został otwarty w warszawskiej Fabryce Norblina. Sklep ma powierzchnię 2 tys. mkw. Poza kolekcją mody premium w sklepie zaaranżowano inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki i pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych.

Relaks, rozrywka i inspiracja w sklepie z odzieżą

- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To jedyna taka przestrzeń, gdzie zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Zgodnie z naszą filozofią klientocentryzmu, w nowej przestrzeni zamierzamy zadbać o klientów w odpowiedni sposób. Będziemy oferować nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów oraz okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Sam salon sprzedaży wyróżnia się designem. Wyposażono go w niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, drewnianą podłogę i spore witryny sklepu. W zakupach mają pomagać innowacyjne rozwiązania technologiczne obejmujące m.in. inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni.

Dodatkowo po raz pierwszy na świecie zostaną zastosowane komputery kasowe z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które mają zapewnić większą interaktywność i transparentność.

Salon stacjonarny ma poprawić relacje z markami premium

Firma Answear.com przyznaje, że z uwagi na dużą skalę działalności w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale spółka liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

„Dla marek modowych, szczególnie tych luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, by móc w pełni prezentować swoje najwyższej jakości produkty i być bliżej klientów. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty” – czytamy w komunikacie.

Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com mówi, że nowa przestrzeń wprowadzi współpracę z markami na najwyższy poziom, zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne.

21.07.2024 / 11:18
StoryEditor
Komisja Nadzoru Finansowego ukarała producenta piwa Perła potężną karą pieniężną. Za co spółka ma zapłacić 4 mln zł?
Ulica Bernardyńska w Lublinie, Browar ”Perła” (CC BY-SA 3.0)
Spółka Perła – Browary Lubelskie została ukarana przez Komisję Nadzoru Finansowego karą pieniężną w wysokości 4 mln zł za naruszenie ustawy o ofercie. Wykroczenie polegało na niezawiadomieniu Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego „Pepees” siedzibą w Łomży oraz Komisji o przekraczaniu określonych w przepisach progów ogólnej liczby posiadanych głosów spółki Pepees.

Spółka Perła – Browary Lubelskie powinna zgodnie z prawem informować zarówno firmę Pepees, jak i KNF, o przekraczaniu w latach 2016 – 2018 kolejnych progów ogólnej liczb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 13:13
StoryEditor
Żabka pokazuje swoje dane finansowe i sprzedaż generowaną przez sklepy w 2023 roku
Wartości sprzedaży do klientów końcowych w sklepach Żabka wyniosła 22,8 mld zł (Shutterstock)
Największy udział w przychodach Grupy Kapitałowej Żabka Polska mają sumy generowane z umów z polskimi franczyzobiorcami. Pozostałe biznesy Żabki to jeszcze niewielka część tortu, ponieważ dopiero w tym roku spółka weszła do Rumunii. W 2023 roku przychody GK Żabka wyniosły 19,80 mld zł i zwiększyły się o 23,8 proc., natomiast spadł zysk i zwiększyło się zadłużenie Grupy.

Przychody Grupy Kapitałowej Żabka Polska dobiły do niemal 20 mln zł i w porównaniu do wartości umieszczonej w sprawozdaniu finansowym spółki Żabka Polska, były nieznacznie w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:51