23.05.2024 / 18:34
StoryEditor

Answear.com startuje ze sklepem stacjonarnym. Po co marce e-commerce jeden salon offline?

Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Stacjonarny concept store uruchamia marka Answear.com, znana dotychczas ze sprzedaży internetowej. E-commerce oferujący modę i design w regionie CEE postanowił poszaleć z innowacjami technologicznymi w swoim jedynym sklepie.

Pierwszy i jedyny sklep Answear.com został otwarty w warszawskiej Fabryce Norblina. Sklep ma powierzchnię 2 tys. mkw. Poza kolekcją mody premium w sklepie zaaranżowano inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki i pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych.

Relaks, rozrywka i inspiracja w sklepie z odzieżą

- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To jedyna taka przestrzeń, gdzie zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Zgodnie z naszą filozofią klientocentryzmu, w nowej przestrzeni zamierzamy zadbać o klientów w odpowiedni sposób. Będziemy oferować nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów oraz okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Sam salon sprzedaży wyróżnia się designem. Wyposażono go w niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, drewnianą podłogę i spore witryny sklepu. W zakupach mają pomagać innowacyjne rozwiązania technologiczne obejmujące m.in. inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni.

Dodatkowo po raz pierwszy na świecie zostaną zastosowane komputery kasowe z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które mają zapewnić większą interaktywność i transparentność.

Salon stacjonarny ma poprawić relacje z markami premium

Firma Answear.com przyznaje, że z uwagi na dużą skalę działalności w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale spółka liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

„Dla marek modowych, szczególnie tych luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, by móc w pełni prezentować swoje najwyższej jakości produkty i być bliżej klientów. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty” – czytamy w komunikacie.

Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com mówi, że nowa przestrzeń wprowadzi współpracę z markami na najwyższy poziom, zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne.

18.11.2024 / 16:43
StoryEditor
Biedronka ostro odpowiada prezesowi UOKiK! Sieć nie zgadza się z zarzutami! JMP: Robimy wszystko, aby dawać klientom najlepszą ofertę na rynku
Operatorowi sklepów Biedronka, firmie Jeronimo Martins Polska, grozi kara do 10 proc. obrotu, jeśli zarzuty UOKiK się potwierdzą

Zdaniem UOKiK, sieć sklepów Biedronka nie poinformowała klientów prawidłowo o istotnych zasadach promocji, za co grozi jej teraz wielomilionowa kara. Biedronka nie akceptuje zarzutów UOKiK, o czym poinformowała w przesłanym do naszej redakcji oświadczeniu.

W trwającej w sumie przez dwa dni akcji promocyjnej Biedronka obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale - zdaniem UOKiK - nie poinformowała konsumentów o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2024 / 13:44
StoryEditor
Klientów centrów handlowych nie interesuje wymiana posadzek, szkła w witrynach czy instalacji w sufitach. Jak rosną koszty w galeriach w wyniku stosowania zielonych załączników do umów najmu?
(fot. Shutterstock)

Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że w wyniku zapisów forsowanych przez wynajmujących w tzw. zielonych załącznikach do umów najmu w centrach handlowych wzrastają koszty. To kolejne dodatkowe obciążenia dla najemców, które często – jak wskazują przedstawiciele najemców - nie mają uzasadnienia ekonomicznego.

Przykładowo - jak podkreślają przedstawiciele ZPPHiU - wynajmujący wymagają wymiany dobrych jakościowo posadzek, witryn czy instalacji w sklepach – choć nie jest to element uzas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 08:14