23.05.2024 / 18:34
StoryEditor

Answear.com startuje ze sklepem stacjonarnym. Po co marce e-commerce jeden salon offline?

Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawiefot. Answear.com
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Sklep stacjonarny Answear.com w Warszawie
Stacjonarny concept store uruchamia marka Answear.com, znana dotychczas ze sprzedaży internetowej. E-commerce oferujący modę i design w regionie CEE postanowił poszaleć z innowacjami technologicznymi w swoim jedynym sklepie.

Pierwszy i jedyny sklep Answear.com został otwarty w warszawskiej Fabryce Norblina. Sklep ma powierzchnię 2 tys. mkw. Poza kolekcją mody premium w sklepie zaaranżowano inteligentne przymierzalnie VIP, kawiarnię, punkt krawiecki i pickup point do odbioru i zwrotu zamówień internetowych.

Relaks, rozrywka i inspiracja w sklepie z odzieżą

- Answear Concept Store to więcej niż sklep. To jedyna taka przestrzeń, gdzie zakupy stają się niezapomnianym doświadczeniem. Zgodnie z naszą filozofią klientocentryzmu, w nowej przestrzeni zamierzamy zadbać o klientów w odpowiedni sposób. Będziemy oferować nie tylko wyselekcjonowane kolekcje od światowych marek modowych, ale także wyjątkową atmosferę, najwyższy poziom komfortu podczas zakupów oraz okazję do relaksu, rozrywki i inspiracji – mówi Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Sam salon sprzedaży wyróżnia się designem. Wyposażono go w niestandardowe meble zaprojektowane na potrzeby concept store, drewnianą podłogę i spore witryny sklepu. W zakupach mają pomagać innowacyjne rozwiązania technologiczne obejmujące m.in. inteligentne przymierzalnie umożliwiające szybki wybór rozmiaru czy koloru odzieży bez wychodzenia z przymierzalni.

Dodatkowo po raz pierwszy na świecie zostaną zastosowane komputery kasowe z dwoma ekranami dla sprzedawcy i klienta, które mają zapewnić większą interaktywność i transparentność.

Salon stacjonarny ma poprawić relacje z markami premium

Firma Answear.com przyznaje, że z uwagi na dużą skalę działalności w e-commerce, udział sprzedaży stacjonarnej w całości przychodów nie będzie istotny, ale spółka liczy na korzyści wizerunkowe i te wynikające z budowy bliższych relacji zarówno z dostawcami jak i konsumentami.

„Dla marek modowych, szczególnie tych luksusowych i o globalnej renomie, niezwykle ważne są fizyczna obecność oraz bezpośrednia interakcja z klientami, by móc w pełni prezentować swoje najwyższej jakości produkty i być bliżej klientów. Z tego względu uruchamianie salonów sprzedaży jest naturalną decyzją spółki, która koncertuje się na premiumizacji swojej oferty” – czytamy w komunikacie.

Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com mówi, że nowa przestrzeń wprowadzi współpracę z markami na najwyższy poziom, zwłaszcza z tymi, które wciąż mocno opierają swoją ekspozycję o sklepy stacjonarne.

06.11.2024 / 13:18
StoryEditor
Przedsiębiorstwa zyskują na transformacji cyfrowej, ale boją się wysokiego tempa zmian. W jakie technologie chcą inwestować?
Firmy boją się tempa zmian technologicznych fot. Shutterstock

Dane firmy KPMG mówią, że 87 proc. firm zanotowało wzrost zysków dzięki wykorzystaniu technologii w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie aż 78 proc. twierdzi, że ich organizacje mogą nie wytrzymać tempa zmian.

W badaniu KPMG, w którym udział wzięło 2 450 specjalistów odpowiedzialnych za obszar technologiczny w firmach, wynika, że 7 na 10 respondentów jest zadowolonych z wartości, jaką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:42
StoryEditor
KE wezwała Temu do przestrzegania unijnych przepisów o ochronie konsumentów, wytykając firmie szereg naruszeń
Temu ma obcnie miesiąc na ustosunkowanie się do pytań CPC oraz zaproponowanie sposobu rozwiązania zidentyfikowanych problemów z prawem konsumenckim (fot. Ascannio/Shutterstock)

Komisja Europejska po przeprowadzeniu dochodzenia na szczeblu europejskim we współpracy z krajowymi organami ds. ochrony konsumentów (Consumer Protection Cooperation Network - SPC) powiadomiła Temu o całym szeregu praktyk stosowanych na tej platformie, a naruszających unijne prawo konsumenckie.

CPC nakazało Temu dostosowanie praktyk do przepisów konsumenckich UE. Temu, które nadal pozostaje przedmiotem dochodzenia, poproszono również o dostarczenie dodatkowych info...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:45