08.06.2024 / 09:30
StoryEditor

Aldi inwestuje w plantatorów jabłek więcej, niż wynosi rządowe wsparcie dla wszystkich producentów owoców razem wziętych

ZBiór jabłek (fot. Shutterstock)
Aldi UK inwestuje w brytyjskich plantatorów jabłek. Niemiecki dyskonter jest największym wolumenowym odbiorcą tych owoców. Idąc w ślady Lidla w sektorze wieprzowiny, Aldi zabezpiecza obecnie w Wielkiej Brytanii swoje łańcuchy dostaw kluczowych owoców. Średnia roczna inwestycja Aldi stanowi prawie czterokrotność publicznych środków przeznaczanych przez rząd Wielkiej Brytanii na rzecz wszystkich plantatorów owoców razem wziętych.

Aldi planuje zainwestować 750 milionów funtów w ciągu najbliższych 20 lat w rodzinne gospodarstwo owocowe w Kent. Umowa obejmuje utworzenie 80-hektarowego terenu pod nazwą "Aldi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 09:50
StoryEditor
Właściciel sieci sklepów 7-Eleven z mocnym spadkiem zysku. Wzrasta presja na przejęcie
Wzrasta presja na przejęcie sieci 7-Eleven. Zyski poszły mocno w dół (fot. 7-Eleven)

Japoński detalista Seven & i Holdings ma odnotować 24 proc. spadek kwartalnego zysku już jutro, ponieważ słabe wyniki jego działalności w zakresie sklepów typu convenience utrudniają mu obronę przed próbą przejęcia przez kanadyjską firmę Alimentation Couche-Tard.

Seven & i prawdopodobnie odnotuje zysk operacyjny w wysokości 94,45 miliarda jenów (639,52 miliona dolarów) za grudzień-luty, jak wynika ze średniej ośmiu szacunków analityków o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 11:40
StoryEditor
Łukasz Turczyński, Bolt Polska: Dla naszej firmy kluczowa jest jakość współpracy z dużymi podmiotami
Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Logistyka ostatniej mili to kluczowe wyzwanie dla e-grocery. Problemem jest kontrola kosztów i zachowanie efektywności, a także niedobór pracowników – mówił Łukasz Turczyński, Senior General Manager Delivery, Bolt Polska, podczas kongresu Retail Trends 2025.

Łukasz Turczyński, główny menedżer do spraw dostaw w Bolt Polska, był uczestnikiem debaty "Jak robić e-commerce? Szukanie rentowności i efektywności w biznesie e-grocer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 05:45