07.03.2022 / 20:22
StoryEditor

Zmiana personalna w Ikea Retail Polska. Paweł Bechciński nowym szefem ds. pracowniczych

Paweł Bechciński (mat. prasowe)
Z początkiem marca 2022 roku Paweł Bechciński objął stanowisko dyrektora ds. ludzi i kultury organizacji w Ikea Retail w Polsce. Paweł Bechciński związany jest z obszarem zasobów ludzkich od ponad 12 lat. Na nowym stanowisku odpowiedzialny jest za budowanie i realizację strategii w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla wszystkich pracowników zgodnie z zasadami Ikea Retail w Polsce.

Paweł Bechciński rozpoczął swoją pracę w Ikea na początku 2018 roku na stanowisku kierownika ds. zarządzania zasobami ludzkimi – początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolina I...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 17:15
StoryEditor
Aldi wydłuża godziny otwarcia sklepów przed Wielkanocą i kusi klientów promocjami na masło oraz jaja
Sieć Aldi wydłuża godziny otwarcia sklepów przed Wielkanocą (fot. materiały prasowe)

Aldi jako pierwszy dyskonter w Polsce oficjalnie informuje o tym, że w Wielki Czwartek i w Wielki Piątek placówki sieci będą otwarte dłużej niż standardowo. Sieć ujawnia też po ile będzie w niej można kupić wielkanocne hity, czyli jaja oraz masło.

W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc większość sklepów sieci Aldi w Polsce będzie czynna dłużej. W Wielki Czwartek i w Wielki Piątek, czyli odpowiednio 17 i 18 kwietnia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 07:53
StoryEditor
Allegro zdetronizowane! Temu wskoczyło na pozycję lidera rynku e-commerce w Polsce
Temu coraz bliżej lidera e-commerce na naszym rynku. Zbliża się koniec dominacji Allegro w Polsce? (fot. Shutterstock)

Stało się to, na co zanosiło się już od miesięcy - nastąpiła mijanka na samym szczycie listy największych marketplace‘ów w Polsce. Wieloletni lider zestawienia, Allegro, w marcu musiał uznać wyższość chińskiego Temu. Wiemy, ilu użytkowników miały obie platformy.

Według Mediapanelu, w marcu 2025 r. Temu miało 18,11 mln użytkowników w Polsce. Z kolei osób, które odwiedziły Allegro, było 17,84 mln.

Dla porównania, jeszcze w lutym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. kwiecień 2025 08:18