29.08.2022 / 06:00
StoryEditor

Zima nadchodzi! Idą trudne czasy. Sieci handlowe będą zmniejszać inwestycje w nowe sklepy

Adam Wieremiejczyk, analityk zarządzający kluczowymi ryzykami w Allianz Trade (Adam Wieremiejczyk / linkedin)
- Nawet sieci które do tej pory dynamicznie się rozwijały i otwierały nowe sklepy, w zaczną zmniejszać inwestycje m.in. ze względu na pogorszenie warunków finansowania takich inwestycji. - Inwestycje w nowe sklepy przy tych warunkach kredytowych mają małe prawdopodobieństwo zwrotu – uważa Adam Wieremiejczyk, analityk zarządzający kluczowymi ryzykami w Allianz Trade.

Jak wskazuje Adam Wieremiejczyk, dynamika sprzedaży żywności zwalnia, a w niektórych formatach handlu – wręcz spada. Zwłaszcza hipermarkety, ale tez supermarkety odczuwają konku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 15:29
StoryEditor
Poczta Polska otwiera sklep internetowy. W ofercie m.in. kryptoznaczki, kosmetyki, zabawki...
Ruszył sklep internetowy Poczty Polskiej z ofertą upominków i gadżetów, przez kosmetyki, produkty dla dzieci, aż po prenumeratę prasy. Asortyment wydaje się skrojony pod potrzeby typowego klienta poczty i przypomina ten ze stacjonarnych punktów pocztowych. Uwagę przyciągają kryptoznaczki pocztowe.

Ruszył nowy serwis e-commerce Poczty Polskiej. Państwowy moloch, który od dłuższego czasu boryka się z poważnymi problemami finansowymi, postanowił poszerzyć swoje operacje o h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 10:56
StoryEditor
Wendy‘s rozszerza działalność w Europie. Amerykańska sieć fast-food‘ów ma apetyt na Polskę
Amerykańska sieć fast-food‘ów Wendy‘s chce zadebiutować w Polsce (fot. materiały prasowe)
Amerykańska firma Wendy‘s, prowadząca restauracje szybkiej obsługi pod tą samą marką, chce być mocno obecna w Europie. Po powrocie do Wielkiej Brytanii firma właśnie podpisała umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Ogłosiła też, że planując rozszerzyć działalność na kolejne europejskie rynki, w tym polski oraz czeski.

Firma Wendy‘s ogłosiła, że podpisała dwie umowy z franczyzobiorcami w Irlandii i Rumunii. Nowi partnerzy mają wspomóc ją w utworzeniu setek lokali w ciągu dziesięciu lat, pocz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:39