24.08.2021 / 08:38
StoryEditor

Żabka proponuje franczyzobiorcom zbiorowe ubezpieczenie od ryzyka biznesowego

Żabka oferuje franczyzobiorcom ubezpieczenie od ryzyka biznesowego (mat. prasowe Żabka Polska)
Żabka Polska zaproponowała franczyzobiorcom zbiorowe ubezpieczenie, zwiększające bezpieczeństwo finansowe wobec ryzyka ekonomicznego wynikającego z prowadzenia własnej działalności gospodarczej. To pierwsza taka inicjatywa w Polsce. Celem wdrożenia polisy jest zminimalizowanie ryzyka związanego z niepowodzeniem biznesowym w ramach własnej działalności.

Jak podaje detalista, „Polisa na biznes” ma za cel kompensować znaczącą część ewentualnego zadłużenia w momencie zakończenia działalności gospodarczej. Polisa została przygotowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:44
StoryEditor
Anna Krawczyk, Nielsen IQ: Zasoby naszych portfeli się zwiększają, wydajemy więcej na konsumpcję [WIDEO]
Anna Krawczyk, NielsenIQ (fot. Wiadomości Handlowe)
– Jesteśmy w bardzo dobrym momencie i widać, że gospodarka zaczyna się rozpędzać. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy obserwowaliśmy bardzo wysokie rejestry inflacji. Obecnie jesteśmy na bardzo akceptowalnym poziomie 2,4 proc. – mówiła podczas Kongresu Retail Trends 2024 Anna Krawczyk senior commercial executive w NielsenIQ.

Ekspertka podkreśliła, że konsumenci coraz mniej zaczynają odczuwać wzrost cen, co oznacza, że łatwiej wydają pieniądze, a o to chodzi producentom i detalistom.

Dodała...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 12:09
StoryEditor
Zdaniem Polaków firmy z sektora handlu detalicznego są bardziej godne zaufania od tych zajmujących się ochroną zdrowia [RANKING]
Dane Strategy& wskazują, że firmy z branży handlu detalicznego cieszą się w Polsce dosyć dużym zaufaniem ze strony konsumentów (fot. Shutterstock)
Firmy z sektora handlu detalicznego i dóbr konsumenckich cieszą się dość dużym zaufaniem wśród Polaków. W najnowszym rankingu przygotowanym przez Strategy& uplasowały się one na wysokim czwartym miejscu. Podmiotom, z jakich sektorów Polacy ufają bardziej i mniej od tych, które zajmują się handlem?

Ranking firm, który polscy konsumenci uznają za ogólnie godne zaufania, przygotowany przez Strategy& (część PwC) na podstawie wyników badania “Optymizm tylko tam, gdzie niska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:20