11.03.2022 / 19:06
StoryEditor

Alpay Güner dyrektorem generalnym Media Markt Austria

Alpay Güner, CEO Media Markt Austria (MediaMarktSaturn Polska)
Alpay Güner przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora generalnego i prezesa zarządu Media Markt Polska, teraz z dniem 1 marca br. objął stanowisko dyrektora generalnego Media Markt Austria. Güner zastąpi na stanowisku Csongora K. Németa, który na własną prośbę odchodzi z firmy.

Głównym celem Alpaya Günera w Austrii będzie cyfrowa wielokanałowa podróż klienta. - Austria jest szczególnie ekscytującym rynkiem, który oferuje wiele możliwości zarówno dla se...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 11:36
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy& Polska: Detaliści powinni więcej myśleć o zwiększaniu efektywności z każdego klienta, a nie z każdego metra [RETAIL TRENDS 2025]
Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska podczas debaty “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” na kongresie Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Szukając nowych źródeł przychodów retailerzy nie mogą stracić z oczu klienta. Nie mogą też zapomnieć o tym, że tworzony przez nich ekosystem usług musi być spójny - przestrzegał Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska podczas kongresu Retail Trends 2025.

Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska, lider zespołu biorąc udział w debacie “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” podczas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 20:12
StoryEditor
Wielkanocne jajka są tak drogie, że Amerykanie farbują ziemniaki
Polowanie na jajka na farmie Young‘s Jersey Dairy w Yellow Springs

Przy wysokich kosztach i ograniczonych dostawach jaj, Amerykanie kreatywnie podchodzą do wielkanocnych tradycji. Konsumenci próbują zastąpić drogie jaja farbując pianki marshmallow, ziemniaki, a nawet cebulę - pisze "The New York Times".

Dla Amerykańskich konsumentów wielkanocne polowanie na malowane jaja jest ważną tradycją. Dziennik "The New York Times" opisuje sytuację, do której doszło w związku epidemią pta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 21:05