13.08.2021 / 23:53
StoryEditor

Wzrost cen najwyższy od 10 lat! Przed nami duże ryzyko wzrostu cen żywności

Promocje w supermarkecie (materiały własne)
Zdaniem analityków Credit Agricole Bank Polska pojawiło się istotne ryzyko wzrostu inflacji w kolejnych miesiącach. Ich zdaniem istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że ze względu na niesprzyjające warunki agrometeorologiczne (fala upałów, deszczowa pogoda podczas żniw) wzrosną ceny żywności.

Zgodnie z finalnymi danymi GUS inflacja CPI w Polsce zwiększyła się w lipcu do 5,0 proc. r/r wobec 4,4 proc. w czerwcu, kształtując się zgodnie ze wstępnym szacunkiem GUS i wyra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 10:01
StoryEditor
Handel niespożywczy odbudowuje siłę. Jakie kategorie będą rosły najmocniej? I co będzie wspierać ich sprzedaż? [ANALIZA]

Europejski sektor detaliczny produktów nienależących do branży spożywczej zaczyna odbudowywać się po latach zakłóceń gospodarczych i problemów w łańcuchach dostaw – twierdzą eksperci McKinsey & Company. Mimo że realny spadek sprzedaży w Polsce wyniósł 1,2 proc. w latach 2019–2023, raport "State of Specialty Retail 2024: Europe – Transition and Transformation" wskazuje na szanse wzrostu w konkretnch kategoriach. Jakie branże będą mogły odetchnąć po ciężkim okresie?

– W ciągu ostatnich czterech lat branża handlu detalicznego musiała stawić czoła niestabilnym warunkom makroekonomicznym, zakłóceniom w łańcuchach dostaw oraz zmieniającym się w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2024 / 15:11
StoryEditor
Ile kawy piją Polacy? Fakty i liczby o naszym zamiłowaniu do aromatycznego napoju [ANALITYCY]
Ile kawy piją Polacy? (fot. Shutterstock)

Jak wynika z badania agencji SW Research, Polacy uwielbiają kawę.Stała się ona nieodłącznym elementem ich codziennego życia, szczególnie podczas spotkań z bliskimi. Wyniki badania wynokananego na zlecienie Tchibo Warszawa rzucają światło na to, jak mocno kawa wpisała się w polską kulturę i tradycję spotkań.

Kawa towarzyszy spotkaniom w niemal każdym domu. Aż 68 proc. Polaków deklaruje, że zawsze lub często pije kawę podczas spotkań z bliskimi. W szczególności jest nieodłącznym elem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2024 07:56