12.02.2023 / 10:50
StoryEditor

Większość kasjerów wyraża zadowolenie ze swojej pracy. Pracownicy boją się jednak utraty stanowisk [DANE]

Praca w Biedronce
Aż 72 proc. kasjerów i sprzedawców jest bardzo zadowolonych lub raczej zadowolonych ze swojego aktualnego miejsca pracy. Tylko 6 proc. z nich jest przeciwnego zdania. W przypadku całego sektora handlu detalicznego u hurtowego poziom zadowolenia sięga 69 proc.Kasjerzy boją się jednak o to, że stracą pracę bardziej niż przedstawiciele innych branż.

Takie dane płyną z raportu „Monitor rynku pracy” przygotowanego przez firmę Randstad. Co ciekawe, mimo ogólnego zadowolenia. W ciągu ostatniego półrocza 20 proc. kasjerów zm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.03.2025 / 10:29
StoryEditor
Jak kupują kobiety? Badanie pokazuje inne spojrzenie płci pięknej na zakupy
Kobiety deklarują, że kupują bardziej rozważnien iż mężczyźni (fot. Shutterstock)

W najnowszym badaniu dotyczącym polskiego rynku AliExpress pokazuje, że kobiety są bardziej racjonalnymi konsumentkami, niż sugerują to utarte stereotypy. Tylko 15 proc. Polek uważa się za impulsywne kupujące, podczas gdy aż 82 proc. podchodzi do zakupów w sposób strategiczny. A może to tylko deklaracje?

AliExpress w badaniu z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet twierdzi, że dane przeczą powszechnemu przekonaniu o rozrzutności kobiet i podkreślają rosnącą tendencję do świadomy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 10:04
StoryEditor
Tłusty pojedynek trwa. Biedronka i Lidl biją się na ceny pączków
Sprawdziliśmy, jakie ekstraoferty na pączki, obowiązujące tylko w tłusty czwartek, przygotowały w tym roku sieci Biedronka oraz Lidl (fot Shutterstock)

Sieci handlowe kuszą klientów atrakcyjnymi cenami pączków już od co najmniej tygodnia. Ale dopiero w sam tłusty czwartek pokazały, na co naprawdę je w tej materii stać. Okazuje się, że w Biedronce będzie dziś można dostać 12 pączków gratis, ale tylko pod pewnymi warunkami. Z kolei Lidl zdecydował się sprzedawać je za kilka groszy. Po ile dokładnie?

Tylko w czwartek 27 lutego klienci Biedronki będą mogli wyjść ze sklepów tej sieci z 12 pączkami gratis. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to oferta obwarowana konkretnymi warunk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 12:07