28.06.2023 / 11:54
StoryEditor

SPAR w Polsce dąży do odzyskania rentowności. Spółka przyjęła strategię inwestowania w ceny

Na zdj. sklep sieci SPAR (Eurospar) (fot. mat. prasowe)
Spółka SPAR działająca w Polsce nie może zaliczyć poprzedniego roku do udanych. W roku finansowym zamkniętym 30 września 2022 r. przychody zwiększyły się jedynie o 8,05 proc. do 597,83 mln zł, a strata netto wyniosła 110,87 mln zł.

Wskaźniki płynności wskazują na ryzyko utraty płynności przez spółkę SPAR działającą w Polsce. W okresie rozliczeniowym trwającym od października 2021 roku do września 2022 roku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 14:49
StoryEditor
Właściciel sieci Intermarche i Bricomarche pokazuje wyniki! Jak wypadły polskie spółki?
Właściciel sieci Intermarche i Bricomarche pokazuje wyniki (fot. wiadomoscihandlowe.pl/KK)

Marki Grupy Muszkieterów wykazują łączny wzrost na poziomie 6,4 proc. i obrót w wysokości 42,5 mld euro bez uwzględnienia paliwa w 2024 r. (+5 proc. i 55,6 mld euro z uwzględnieniem paliwa). W Polsce Intermarche o niebo poniżej inflacji, Bricomarche notuje dwucyfrowe wzrosty.

We Francji dobra dynamika handlowa marek spożywczych pozwoliła im pozyskać ponad 2 miliony nowych klientów i osiągnąć udział w rynku na poziomie 17 proc. (+0,9 punktu).

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 10:43
StoryEditor
Polak pokieruje komunikacją Unilevera na 27 rynkach europejskich, w tym w naszym kraju
Maciej Lasoń awansował w strukturach Unilevera (fot. mat. prasowe)

Maciej Lasoń obejmuje regionalne stanowisko w firmie Unilever. W nowej roli będzie odpowiadał za komunikację korporacyjną giganta FMCG w regionie obejmującym aż 27 krajów Europy.

Maciej Lasoń do firmy Unilever dołączył w 2018 roku, wchodząc w skład zespołu zarządzającego Unilever Polska. Trzy lata później objął funkcję dyrektora ds. komunikacji korporac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. marzec 2025 05:03